Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu. Wydawnictwo UMK
Journal
Toruńskie Studia Bibliologiczne
Year
2011
Volume
4
Issue
1(6)
Identifiers
Cover
Volume contents
1(6)
article:
Procesy prasowe redaktora „Dziennika Kujawskiego” Józefa Chociszewskiego z lat 1893 – 1896
(
Albińska J.
), p. 9-36
article:
Standardy i modele kształcenia umiejętności informacyjnych w szkolnictwie wyższym. Cz. 2: Wybrane modele i standardy europejskie
(
Kurkowska E. J.
), p. 37-47
article:
Metody statystyczne w komputerowym przetwarzaniu języka naturalnego
(
Malak P.
), p. 49-62
article:
Warszawski tygodnik „Wędrowiec” w latach 1863−1883 (część 2)
(
Kamisińska D.
), p. 65-86
article:
Studencki ruch naukowy na łamach „Głosu Uczelni”
(
Smużewska M.
), p. 87-103
article:
Książka i prasa ewangelicka w Polsce po 1989 r. Zarys zagadnienia i stan badań
(
Bertman W.
,
Sokół A.
), p. 105-120
article:
Czytelnictwo w Bibliotece Raczyńskich w latach 2000–2009
(
Kleiber A.
), p. 121-131
article:
[recenzja:] Henryk Dubowik: Inkunabuły i cimelia z XVI wieku w zbiorach Biblioteki Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy, przy współpracy Aldony Chlewickiej i Bernardety Iwańskiej-Cieślik, Bydgoszcz 2009
(
Wagner A.
), p. 135-143
article:
[recenzja:] 'Od książki dawnej do biblioteki wirtualnej: przeobrażenia bibliologii polskiej: na marginesie trzydziestolecia Instytutu Informacji Naukowej i Bibliologii UMK w Toruniu, pod red. Doroty Degen i Małgorzaty Fedorowicz, Toruń 2009
(
Rygiel B.
), p. 143-152
article:
[recenzja:] Grażyna Gzella: Procesy prasowe redaktorów „Gazety Grudziądzkiej” w latach 1894−1914, Toruń 2010
(
Wrona G.
), p. 152-154
article:
[recenzja:] Kamil Stępień: Folksonomie, czyli społecznościowe opisywanie treści. Poradnik, Warszawa 2010
(
Tyszkowska M.
), p. 155-158
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.