Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Polskie Towarzystwo Badania Gier (Games Research Association of Poland)
Journal
Homo Ludens
Year
2011
Volume
---
Issue
1(3)
Identifiers
Cover
Volume contents
1(3)
article:
Sylwetka naukowa profesor Izabeli Prokop
(
Surdyk A.
), p. 9-17
article:
Polnische Kultur und Sprache - Seminar. Ein Vorschlag zur Forderung interkultureller Kompetenz der deutschen Studierenden mithilfe von Spielen
(
Andrzejewska-Kwiatkowska J.
), p. 21-29
article:
Gry i zabawy na lekcjach języka niemieckiego w czeskiej szkole waldorfskiej
(
Duszyński H.
), p. 31-41
article:
Inne spojrzenie na czasowniki hiszpańskie w czasie teraźniejszym. Etapy tworzenia gry dydaktycznej
(
Górska-Wolniewicz W.
), p. 43-52
article:
Stereotypy i egzotyka - gry jako aktywność bezproduktywna w komunikacji międzykulturowej (na przykładach współczesnego polskiego japonizmu)
(
Jabłoński A.
), p. 53-62
article:
Gra komputerowa Emergency - skuteczny środek dydaktyczny w edukacji dla bezpieczeństwa
(
Kowalczuk K.
), p. 63-70
article:
Gry szkoleniowe w nauczaniu dorosłych. Metoda i zastosowanie na przykładzie gry komunikacyjno-decyzyjnej MaxCom
(
Łączyński M.
), p. 71-79
article:
HUMAN COMPUTATION - HOW PEOPLE SOLVE DIFFICULT AI PROBLEMS (HAVING FUN DOING IT)
(
Łupkowki P.
), p. 81-93
article:
Gry wideo i kultura autentyczności
(
Majkowski T. Z.
), p. 95-102
article:
THE IMPORTANCE OF ADVERTISING EXCHANGE FOR MARKETING BROWSER GAMES
(
Marszałkowski J.
), p. 103-116
article:
Alternate Reality Games - gry rzeczywistości alternatywnej - zjawisko graniczne
(
Mochocka A.
), p. 117-138
article:
Sarmackie dziedzictwo kulturowe w grze fabularnej Dzikie Pola
(
Mochocki M.
), p. 139-154
article:
Wszystko gra! Gry miejskie w przestrzeni Warszawy
(
Nowakowka O.
), p. 155-165
article:
Polityzacja gier wideo. Ewolucja od niezobowiązujacej rozrywki do zideologizowanego medium
(
Olszewski P.
), p. 167-180
article:
Konwencja heroic fantasy w grach fabularnych
(
Smejlis T.
), p. 181-197
article:
Aktywność towarzystw naukowych w internecie na przykladzie PTBG. Podsumowanie siedmiu lat bytności towarzystwa w sieci
(
Surdyk A.
), p. 199-214
article:
Teatralne i narracyjne gry fabularne jako aktywizujące metody nauczania
(
Szeja J. Z.
), p. 215-235
article:
Reality is Broken: Why Games Make Us Better and How They Can Change the World Jane McGonigal. 2011. New York: Penguin Press, ss. 388
(
Mochocki M.
), p. 239-246
article:
Podsumowanie roku Homo Ludens 1/2009 w internecie
(
Marszałkowski J.
), p. 249-258
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.