Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Volume details
Link to site
Copy
Article title
11
Journal
Folia Toruniensia
Publisher
The Nicolaus Copernicus Public Provincial Library in Torun, Poland
Year
2011
Identifiers
Volume contents
11
article:
Christherre-Chronik nieznanego autora w rękopisie zakonu krzyżackiego z Biblioteki Uniwersyteckiej w Toruniu
(
Oliński P.
), p. 7-15
article:
Peregrynant uczony. Rola biblioteki i książki w programie staropolskich podroży edukacyjnych XVII w.
(
Kucharski A.
), p. 17-34
article:
Pamięć rodu Działowskich w świetle XVIII i XIX-wiecznych zapisów rodzinnych
(
Roszak S.
,
Targowski M.
), p. 35-44
article:
Redaktor Gazety Toruńskiej Hieronim Derdowski przed toruńskim sądem
(
Gzella G.
), p. 45-52
article:
Badania proweniencyjne starych drukow w Bibliotece UMK w Toruniu
(
Strutyńska M.
), p. 53-60
article:
Romantycy w Bibliotece Wydziału Filologicznego UMK
(
Śliwińska M. M.
), p. 61-71
article:
Toruńskie przewodniki turystyczne w okresie budowy nowej formy podróżopisarskiej
(
Kruszewski T.
), p. 73-81
article:
Afisze teatralne w zbiorach Książnicy Kopernikańskiej i zasobie Archiwum Państwowego w Toruniu. Charakterystyka zawartości
(
Jabłońska M.
,
Koralewska W.
), p. 83-98
article:
Ćwiercpetit. Jednodniówka załogi Zakładow Graficznych 'Książka i Wiedza' w Toruniu źródłem informacji o życiu społecznym na początku lat 50. dwudziestego wieku
(
Ciszewska W. A.
), p. 99-108
article:
Kancelaria i 'archiwum' Książnicy Miejskiej im. Kopernika w Toruniu w latach 1923-1939
(
Kulig K.
), p. 109-123
article:
Kształcenie infobrokerów w Toruniu
(
Kowalska M.
), p. 125-134
article:
Marketing w mediach społecznych na przykładzie strony społecznościowej Biblioteki Uniwersyteckiej w Toruniu w serwisie Facebook
(
Piotrowski D. M.
), p. 135-144
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.