Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Towarzystwo Naukowe Płockie
Journal
Notatki Płockie. Kwartalnik Towarzystwa Naukowego Płockiego
Year
2005
Volume
50
Issue
2 (203)
Identifiers
Cover
Volume contents
2 (203)
article:
Liczebność bobra europejskiego "Castor fiber vistulanus" na rzece Skrwie Prawej od Brudzenia Dużego do ujścia / Bogdan Kaźmierczak, Krzysztof Olejnicki.
(
Kaźmierczak B.
,
Olejnicki K.
)
article:
Operacja Łódzka w 1914 r. ze szczególnym uwzględnieniem walk w łęczyckiem / Andrzej Tomczak.
(
Tomczak A.
)
article:
Przeszłość Mazowsza w "Opisie starożytnej Polski" Tomasza Święckiego / Jan Czarniawski.
(
Czarniawski J.
)
article:
Statut Łaskiego / Adam Szafrański.
(
Szafrański A.
)
article:
Komitety Obywatelskie i Rady Opiekuńcze w Płocku i ich wpływ na życie mieszkańców w czasie I wojny światowej / Andrzej Jerzy Papierowski.
(
Papierowski A. J.
)
article:
30 lat "Wiekowej sieci obserwacyjnej" na skarpie płockiej / Bogumił Trębala.
(
Trębala B.
)
article:
Siostry szarytki w szpitalu św. Trójcy w Płocku / Andrzej Gretkowski.
(
Gretkowski A.
)
article:
Wanda Puget-Paździor (1925-2004) / Bolesław Solarski.
(
Solarski B.
)
article:
"Społeczność żydowska Mazowsza w XIX-XX wieku", Janusz Szczepański, Pułtusk 2005 : [recenzja] / Arkadiusz Barański.
(
Barański A.
)
article:
Bibliografia Mazowsza Płockiego za okres 1 IV - 30 VI 2004 r. / oprac. Elżbieta Dobroń, Małgorzata Dolińska, Wiesława Mazurska.
(
Dobroń E.
,
Dolińska M.
,
Mazurska W.
)
article:
"Duchowieństwo diecezji płockiej w latach 1918-1939", Wojciech Filipowicz, Oberwald-Płock 2003 : [recenzja] / Michał Sokolnicki.
(
Sokolnicki M.
)
article:
Eksperymentalna lekcja multimedialna dla dzieci / Dorota Dądzik, Mariusz Portalski.
(
Dądzik D.
,
Portalski M.
)
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.