Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Towarzystwo Naukowe Płockie
Journal
Notatki Płockie. Kwartalnik Towarzystwa Naukowego Płockiego
Year
1982
Volume
27
Issue
2-3 (111-112)
Identifiers
Cover
Volume contents
2-3 (111-112)
article:
Klimat miejski Sierpca / Danuta Danielak, Witold Lenart.
(
Danielak D.
,
Lenart W.
)
article:
Arcybiskup Antoni Julian Nowowiejski - wybitnie zasłużony Członek Towarzystwa Naukowego Płockiego / Jakub Chojnacki.
(
Chojnacki J.
)
article:
Komunikat Komisji Wydawniczej TNP.
article:
Duchowieństwo diecezji płockiej w powstaniu styczniowym / Ryszard Juszkiewicz.
(
Juszkiewicz R.
)
article:
Połączenie Radziwia z Płockiem / Adolf Panek.
(
Panek A.
)
article:
Reforma rolna PKWN w powiecie sierpeckim / Kajetan Dobrosielski.
(
Dobrosielski K.
)
article:
Ostatnie chwile generała Zygmunta Padlewskiego / Michał Marian Grzybowski.
(
Grzybowski M. M.
)
article:
Sytuacja społeczno-polityczna w Płocku w czasie pierwszej wojny światowej : (przyczynek do dziejów miasta) / Andrzej Papierowski.
(
Papierowski A.
)
article:
Drewniana zabudowa w miastach obecnego województwa płockiego w XVIII-XX wieku / Krzysztof Baranowski.
(
Baranowski K.
)
article:
Opus quod nobile claret / Teresa Mroczko.
(
Mroczko T.
)
article:
Siedemnastowieczny biogram Piotra Dunin-Wolskiego, biskupa płockiego i dyplomaty / Andrzej Obrębski.
(
Obrębski A.
)
article:
Jerzy Ostrowski 1897-1942 - wychowawca pierwszego pokolenia inteligencji chłopskiej na Mazowszu : (we wspomnieniach współczesnych) / Zbigniew Becker.
(
Becker Z.
)
article:
Wystawa jubileuszowa Muzeum Mazowieckiego w Płocku / Kazimierz Askanas.
(
Askanas K.
)
article:
Nieznany list łaciński do Piotra Dunin-Wolskiego, biskupa płockiego / Jerzy Starnawski.
(
Starnawski J.
)
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.