Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Towarzystwo Naukowe Płockie
Journal
Notatki Płockie. Kwartalnik Towarzystwa Naukowego Płockiego
Year
2007
Volume
52
Issue
2 (211)
Identifiers
Cover
Volume contents
2 (211)
article:
Społeczno-polityczne postulaty środowisk endeckich Płocka w obliczu wybuchu rewolucji 1905-1907 / Andrzej Dwojnych.
(
Dwojnych A.
)
article:
75-lecie lotniska w Płocku (1932-2007) : materiał źródłowy / Michał Trubas.
(
Trubas M.
)
article:
Praca i nauka jako elementy systemu penitencjarnego w więzieniu płockim w okresie niewoli narodowej / Andrzej Gretkowski, Paweł Krydziński.
(
Gretkowski A.
,
Krydziński P.
)
article:
Struktura narodowościowo-religijna mieszkańców Wyszogrodu w latach 1918-1939 / Anna Sikora-Kulińska.
(
Sikora-Kulińska A.
)
article:
Odnowienie działalności przez Muzeum Mazowieckie w Płocku / Elżbieta Popiołek.
(
Popiołek E.
)
article:
Mazowsze Płockie - próby zdefiniowania regionu w okresie II Rzeczypospolitej / Damian Kasprzyk.
(
Kasprzyk D.
)
article:
Kolonie letnie w Ciechocinku dla chorych dzieci z guberni płockiej / Marta Sobczyńska.
(
Sobczyńska M.
)
article:
Dlaczego Płock zasługuje na monetę ze swoim wizerunkiem? : wystąpienie podczas promocji monety Płock z serii "32 Historyczne Miasta w Polsce" w dniu 21 lutego 2007 r. / Zbigniew Kruszewski.
(
Kruszewski Z.
)
article:
Wczoraj, dziś i jutro Muzeum Mazowieckiego w Płocku / Leonard Sobieraj.
(
Sobieraj L.
)
article:
Bibliografia Mazowsza Płockiego za okres 1 IV - 31 VI 2006 r. / oprac. Elżbieta Dobroń, Małgorzata Dolińska, Wiesława Mazurska.
(
Dobroń E.
,
Dolińska M.
,
Mazurska W.
)
article:
Tajemnice 'Enigmy' / Stanisław Portalski.
(
Portalski S.
)
article:
Czy polski regionalizm ma przyszłość? / Jerzy Damrosz.
(
Damrosz J.
)
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.