Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Instytut Komunikacji Specjalistycznej i Interkulturowej
Journal
Lingwistyka Stosowana / Applied Linguistics / Angewandte Linguistik
Year
2014
Volume
---
Issue
9
Identifiers
Cover
Volume contents
9
article:
Przesłanki prowadzenia akademickiego kształcenia w zakresie zarządzania komunikacją projektową
(
Grucza S.
), p. 1-18
article:
Controlling komunikacyjny: nowe wyzwanie dla dydaktyki akademickiej
(
Alnajjar J.
), p. 19-39
article:
Communicating Changes to Employees as a Challenge to Corporate Communication
(
Wilczewski M.
), p. 41-57
article:
O gatunku toastu – aspekt lingwistyczny i kulturowy
(
Lubocha-Kruglik J.
), p. 59-67
article:
Interaktywna odmiana medycznego opisu przypadku – nowy model gatunku tekstu
(
Zabielska M.
), p. 69-77
article:
Walencja stosowana w dydaktyce i w analizie tekstu
(
Golonka J.
), p. 79-92
article:
Lingwistyka stosowana a polonistyka stosowana – podobieństwa i różnice
(
Gruszczyńska E.
), p. 93-101
article:
Glottodydaktyczne implikacje lingwistycznych badań nad dwujęzycznością i koncepcji wychowania dwujęzycznego
(
Olpińska-Szkiełko M.
), p. 103-115
article:
The Shaping of Applied Linguistics and the Emergence of Glottodidactics
(
Róg T.
), p. 117-131
article:
Kilka uwag na temat optymalnego czasu rozpoczynania nauki języka specjalistycznego i możliwości jej realizacji
(
Szerszeń P.
), p. 133-149
article:
Skuteczność nauczania polisemicznych pojęć związanych z częściami ciała zgodnie z zasadami lingwistyki kognitywnej
(
Szudy-Sojak A.
), p. 151-170
article:
Lexikalische Strategien der Germanistikstudierenden zu ihrem Studienbeginn
(
Targońska J.
), p. 171-200
article:
Silvia Hansen-Schirra, Karin Maksymski (eds), Aviation Communication Between Theory and Practice. (= FTSK 62 Publikationen des Fachbereichs Translations-, Sprach- und Kulturwissenschaft der Johannes Gutenberg-Universität Mainz in Germersheim). Frankfurt am Main: Peter Lang, 2013, 143 pp.
, p. 201-203
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.