Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Polskie Towarzystwo Pedagogiczne
Journal
Problemy Wczesnej Edukacji
Year
2017
Volume
13
Issue
1(36)
Identifiers
Cover
Volume contents
1(36)
article:
Dyskurs edukacyjny w badaniach. Próba systematyzacji perspektyw badawczych
(
Gulczyńska A.
,
Wiśniewska-Kin M.
), p. 7-20
article:
Sharing talk, sharing cognition: philosophy with children as the basis for productive classroom interaction
(
Kerslake L.
,
Sarah R.
), p. 21-32
article:
Personal experiencing of spoken English by Poles
(
Daszkiewicz M.
), p. 33-41
article:
W kierunku dwujęzyczności w edukacji wczesnoszkolnej – problemy nauczania czytania w języku obcym na przykładzie języka angielskiego
(
Kusiak-Pisowacka M.
), p. 42-53
article:
Dziecięce konstrukcje świata w rozmowach z dorosłymi
(
Nowak-Łojewska A.
), p. 54-64
article:
Komizm w poezji dla dzieci. Jego rola i wartość edukacyjna
(
Kuszak K.
), p. 65-74
article:
The development of a Polish pre-literacy manual based on action research evidence
(
Gillian E.
,
Ferensztajn B.
,
Franków-Czerwonko B.
,
Paradowska U.
), p. 75-86
article:
How to choose the right English language textbook?
(
Eva Reid E.
,
Elena Kováčiková E.
), p. 87-98
article:
Pupils’ approach to teachers’ role as motivating factor in foreign language classes
(
Virginija Jūratė Pukevičiūtė V. J.
,
Miglė Antanėlienė M.
), p. 101-111
article:
Koncepcja stu języków dziecka w przedszkolach Reggio Emilia. O przełamaniu hegemonii języka werbalnego w dziecięcym procesie uczenia się
(
Maj A.
), p. 112-120
article:
Sprawozdanie z Międzynarodowej Konferencji Pedagogiczno-Lingwistycznej „Edukacyjna Rola Języka. Learn to speak, speak to learn” Gdańsk, 9–10 czerwca 2016 r.
, p. 124-127
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.