Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Institute of Philosophy and Sociology, Polish Academy of Sciences
Journal
Studia Socjologiczne
Year
2012
Volume
---
Issue
1(204)
Identifiers
Cover
Volume contents
1(204)
article:
Wprowadzenie do socjologicznej analizy dyskursu (SAD)
(
Pawliszak P.
,
Rancew-Sikora D.
), p. 5-15
article:
Problem kontekstu w teoriach komunikowania społecznego
(
Bielecka-Prus J.
), p. 19-37
article:
Debata publiczna w świetle analizy dyskursu. Kryteria porównawcze
(
Bobrowska E.
), p. 39-55
article:
Poszerzając kontekst: ku krytycznej socjologii językoznawstwa
(
Zarycki T.
), p. 57-73
article:
Władza i wiedza w krytycznych studiach nad dyskursem – szkic teoretyczny
(
Jabłońska B.
), p. 75-92
article:
Analiza relacji władzy w konkurencyjnych perspektywach Noama Chomsky’ego i Michela Foucault
(
Stachowiak J.
), p. 93-110
article:
Ujarzmienie czy legitymizacja? Normalizacyjne aspekty dyskursów eksperckich
(
Tomanek P.
), p. 111-129
article:
Kategoria dyslokacji w analizie zmian zachodzących w polskim dyskursie publicznym po katastrofi e w Smoleńsku
(
Witkowski M.
), p. 131-147
article:
Dyskurs na temat legalnych substancji psychoaktywnych w perspektywie teorii systemowej Niklasa Luhmanna
(
Skrzypulec B.
), p. 149-175
article:
Rola dyskursu ideologicznego w mobilizacji ludobójczej w XX wieku
(
M Nijakowski L.
), p. 177-198
article:
Wokół koncepcji demokracji. Parytet płci w świetle polskiego dyskursu prasowego
(
Krzyżanowska N.
), p. 199-223
article:
Obiektywizm jako kapitał symboliczny w polu dziennikarskim. Przyczynek do analizy dyskursu dziennikarstwa
(
Ciołkiewicz P.
), p. 225-243
article:
O obrazie w perspektywie analizy dyskursu. Kreowanie wizerunku Jana Pawła II w przekazie wizualnym „Gazety Wyborczej”
(
Biskupska K.
), p. 245-268
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.