Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Uniwersytet Andrzeja Frycza Modrzewskiego w Krakowie
Journal
Państwo i Społeczeństwo
Year
2016
Volume
---
Issue
2
Identifiers
Cover
Volume contents
2
article:
Wprowadzenie
(
Aksman J.
,
Grzesiak K.
), p. 5--9
article:
Zmiany w polityce oświatowej a jakość wsparcia dla uczniów zdolnych
(
Giza T.
), p. 13-25
article:
Edukacja domowa – alternatywa dla nauczania zinstytucjonalizowanego
(
Olearczyk T.
), p. 27-38
article:
Kreatywność jako niezbędny element kompetencji nauczyciela w edukacji alternatywnej
(
Kožuh A.
), p. 39-54
article:
The Reggio Emilia educational concept
(
Lepičnik Vodopivec J.
), p. 55-64
article:
On the Way to Literacy
(
Medved Udovič V.
), p. 65-73
article:
Praca projektowa w dydaktyce języków obcych – alternatywa czy codzienność?
(
Kusiak-Pisowacka M.
), p. 75-84
article:
Rola placówek wychowania pozaszkolnego w wychowaniu do wartości
(
Grzesiak K.
), p. 85-98
article:
Primary, Teachers’ Professional Qualification for Teaching Maths
(
Cotič M.
,
Felda D.
), p. 101-110
article:
Działalność naukowo-badawcza laboratorium rozwoju zdolności studentów
(
Bocharova O.
), p. 111-120
article:
Ukraiński Katolicki Uniwersytet: między tradycją a alternatywą
(
Kohut S.
), p. 121-130
article:
Analysis of Language Needs for Effective ESP Syllabus Development
(
Palka O.
), p. 131-142
article:
Innowacje w aktywizowaniu seniorów w Polsce
(
Rokicki A.
), p. 143-154
article:
Projektowanie interaktywnych szkoleń na potrzeby kształcenia na odległość
(
Woźniak-Zapór M.
,
Grzyb M.
,
Rymarczyk S.
), p. 155-170
article:
Alternatywne metody nauczania w szkole, poza szkołą i na uczelni – na przykładzie współpracy Uniwersytetu Dzieci i Krakowskiej Akademii im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego
(
Aksman J.
), p. 173-184
article:
Innowacyjny model „Nauka – Sztuka – Edukacja” w praktyce wczesnoszkolnego kształcenia plastycznego
(
Gabzdyl J.
,
Aksman J.
,
Kasáčová L.
), p. 185-206
article:
Program Przyjaciel Parku Narodowego – konceptualizacja, operacjonalizacja i realizacja
(
Pułka J.
,
Guzik M.
,
Frączek M.
), p. 207-221
article:
Realizacja koncepcji „Porozumienia bez przemocy” jako przykład edukacji alternatywnej
(
Misiuk A.
), p. 223-235
article:
Lekcje muzealne – forma alternatywnej edukacji
(
Sorkowska-Cieślak K.
), p. 237-250
article:
Irina Tatjańczykowa, Socjalizacja dzieci z zaburzeniami rozwoju intelektualnego [Słowiask, 2014]
(
Bocharova O.
), p. 253-256
article:
Reflexia a hodnotenie v primárnom vdelávaní, Kasáčová – Doušková a kol. [Banská Bystrica: Belianum, 2014]
(
Kasáčová L.
), p. 257-259
article:
Az esélyteremtés missziója / Tanulmányok a roma közösségi kultúra hagyományairól és a tehetséggondozásról, Szerkesztette Magdolna Láczay [Didakt Kiadó, Debrecen, 2015, pp. 158]
(
Horváth P.
), p. 261-263
article:
Sprawozdanie z konferencji dla nauczycieli pt. „Cisza w przestrzeni szkoły”, 2016, zorganizowanej przez Wydział Psychologii i Nauk Humanistycznych Krakowskiej Akademii im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego oraz Kuratorium Oświaty w Krakowie i Burmistrza miasta Niepołomice
(
Misiuk A.
), p. 267-270
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.