Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Volume details
Link to site
Copy
Article title
24
Journal
Dyskursy Młodych Andragogów / Adult Education Discourses
Publisher
Uniwersytet Zielonogórski. Oficyna Wydawnicza
Year
2023
Identifiers
Volume contents
24
article:
Five essays on doing research on adult learning in times of pandemic and war: thinking aloud
(
Evans R.
), p. 9-19
article:
Democratic adult education as a research problem in the context of post-democracy
(
Lima L. C.
), p. 21-33
article:
What are adult education and research for? Researching (and) the feminist imaginary
(
Clover D.
), p. 35-47
article:
If people’s memories are in danger, is democracy in danger? Reflections on two approaches to research
(
Lucio-Villegas E.
), p. 49-61
article:
A learning journey. A narrative-autoethnographical reflection
(
Jõgi L.
), p. 63-74
article:
The Shadows of Liberation: Creating Hope and Meaning in Creative Self-Study Inquiry
(
Sawyer R. D.
), p. 75-86
article:
New perspectives on later life learning in the age of longevity
(
Withnall A.
), p. 89-101
article:
Senior learning in Taiwan: achievements and challenges
(
Findsen B.
,
Wei H.-C.
), p. 103-119
article:
Educational dimension of the “The Voice Senior” programme – an attempt to read meanings
(
Bugajska B.
), p. 121-141
article:
Men’s Sheds: Australia’s gift to the world
(
Golding B.
), p. 143-159
article:
Self-directed learning in emerging adulthood: developmental and biographical reflections
(
Güvercin-Seçkin G.
), p. 163-182
article:
Teachers’ learning experiences while teaching refugees in Greece: ”it’s pretty extreme”
(
Jansen F. G. S.
), p. 183-206
article:
Film jako przestrzeń uczenia się (na przykładzie „filmowych biografii edukacyjnych”)
(
Jakubowski W.
), p. 207-220
article:
Rap story. Biograficzne aspekty uczenia się odczytane z twórczości Taco Hemingwaya
(
Pryszmont M.
), p. 221-240
article:
Uczenie się transformatywne w procesie przewlekłej choroby trzustki. Analiza pamiętników cyfrowych
(
Wojciechowska Z.
), p. 241-261
article:
Poczucie własnej skuteczności a postrzegane pozytywne zmiany w funkcjonowaniu podczas pandemii COVID-19 wśród studentów – moderacyjna rola orientacji pozytywnej
(
Gabryś A.
), p. 265-281
article:
Gdzie jest ziemia obiecana edukacji? Kontekst edukacji akademickiej
(
Murawska A.
), p. 283-297
article:
O potrzebie edukacji seksualnej dorosłych
(
Walendzik-Ostrowska A.
,
Dec-Pietrowska J.
), p. 299-313
article:
Znaczenie kompetencji komunikacyjnych we własnym kształceniu na podstawie wypowiedzi studentów studiów pedagogicznych przygotowujących się do bycia nauczycielem. Naukowe refleksje praktyka
(
Wajszczyk K.
), p. 315-333
article:
Celebration of ESREA’s thirty years. An (auto)ethnographical account on adult education as a field of study
(
Bron A.
), p. 337-355
article:
Znaczenie czasopism andragogicznych w profesjonalizacji warsztatu naukowego pracowników akademickich. Poszukiwanie nowej funkcji czasopism naukowych
(
Fabiś A.
), p. 365-383
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.