Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Volume details
Link to site
Copy
Article title
342
Journal
Studia Ekonomiczne
Publisher
Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
Year
2017
Identifiers
Volume contents
342
article:
Koncepcja wieloagentowego systemu wczesnego ostrzegania przed sytuacjami kryzysowymi w gospodarce
(
Bytniewski A.
,
Hernes M.
,
Maleszka M.
,
Nguyen N. T.
,
Sobieska-Karpińska J.
), p. 11-21
article:
Audyt wymagań, procedur i procesów organizacyjnych szpitala
(
Dziembała M.
,
Pańkowska M.
), p. 22-38
article:
Proces zakupu online w świetle badań okulograficznych – rola opakowania, opisu i ceny produktu
(
Jerzyk E.
,
Disterheft A.
), p. 39-51
article:
Metodyczne podejście do analizy i eksploracji danych marketingowych
(
Korczak J.
,
Pondel M.
), p. 52-71
article:
Lean IT jako koncepcja racjonalizacji funkcjonowania infrastruktury informatycznej przedsiębiorstwa
(
Kozioł P.
,
Wielki J.
), p. 72-85
article:
Analiza porównawcza wybranych technik interaktywnej prezentacji danych liczbowych
(
Król K.
), p. 86-98
article:
Koncepcja wytwarzania ontologii dziedzinowej inżynierii wymagań
(
Machura A.
), p. 99-114
article:
Using recommendation approaches for ratings matrixes in online marketing
(
Nehrey M.
,
Hnot T.
), p. 115-130
article:
Rola wdrażania kokpitu menedżerskiego w systemie BI do zarządzania ryzykiem w organizacji na przykładzie banku spółdzielczego
(
Sołtysik-Piorunkiewicz A.
,
Furmankiewicz M.
,
Ziuziański P.
), p. 131-147
article:
Zastosowanie znaczników z informacją o lokalizacji oraz danych GPS przez media społecznościowe
(
Szyszko A.
), p. 148-165
article:
Racjonalność zachowań konsumentów w wieloagentowych modelach symulacyjnych
(
Wawrzyniak A.
), p. 166-178
article:
Dobór edytora na potrzeby budowy ontologicznej bazy wiedzy
(
Ziemba P.
,
Ziemba A.
), p. 179-195
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.