Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Volume details
Link to site
Copy
Article title
376
Journal
Studia Ekonomiczne
Publisher
Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
Year
2018
Identifiers
Volume contents
376
article:
Wydarzenia kulturalne w komunikacji wybranych śląskich uczelni wyższych
(
Cicha K.
,
Rutecka P.
), p. 9-22
article:
Rygor metodologiczny wielokrotnego studium przypadku w badaniach marketingu miejsc
(
Ćwiklicki M.
,
Pilch K.
), p. 23-35
article:
Fenomen kultury – kultura fenomenem
(
Deszczyński P.
), p. 36-47
article:
Zarządzanie publicznymi instytucjami kultury w kontekście koncepcji corporate social responsibility (CSR). Społeczna odpowiedzialność muzeum
(
Gaweł Ł.
), p. 48-62
article:
Kulturowe uwarunkowania jakości relacji we wsparciu przedsiębiorczości akademickiej
(
Kobylińska U.
), p. 63-79
article:
Współpraca jednostki samorządu terytorialnego z interesariuszami w zakresie polityki kulturalnej
(
Kozak A.
), p. 80-99
article:
Uwarunkowania kulturowe dojrzałości crowdsourcingowej urzędów miast
(
Lenart-Gansiniec R.
), p. 100-116
article:
Interaktywność w mediach społecznościowych polskich firm energetycznych
(
Marquardt D.
,
Losa-Jonczyk A.
), p. 117-134
article:
Sieć kontaktów zawodowych jako czynnik budowania satysfakcji z kariery zawodowej pracowników miejskich i gminnych ośrodków kultury
(
Marzec I.
), p. 135-147
article:
Koncepcja nieufności. Podstawy teoretyczne dla analizy nieufności w polskich warunkach
(
Marzec M.
,
Świrska A.
), p. 148-162
article:
Role kultury we współczesnych strategiach rozwoju zrównoważonego
(
Plebańczyk K.
), p. 163-181
article:
Konflikty międzyorganizacyjne w sieciach publicznych
(
Sienkiewicz-Małyjurek K.
), p. 182-194
article:
Akt retoryczny jako forma komunikacji publicznej
(
Skulska J. K.
), p. 195-210
article:
Kultura i jej wpływ na rozwój społeczno-gospodarczy Łodzi
(
Stawasz D.
,
Rudolf W.
), p. 211-224
article:
Visual messages and their affordances in the process of institutionalisation on the example of the Polish Vodka Museum. Pictorial representations of product’s past, presence and future in the organizational museum
(
Waszkiewicz-Raviv A.
), p. 225-241
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.