Search
Browse
About
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Uniwersytet Jagielloński
Journal
Psychologia Rozwojowa (Developmental Psychology)
Year
2012
Volume
17
Issue
Tom 17, numer 4
Identifiers
Cover
Volume contents
Tom 17, numer 4
article:
Doświadczanie trudności w sytuacji wychowawczej a reprezentacja dziecka w umyśle rodzica model zjawiska
(
Szymańska A.
)
article:
Humanistyczny Model Wspomagania Rozwoju poprzez zrozumienie świata życia człowieka
(
M Kaja B.
), p. 9–22
article:
Rozwój na granicy normy i patologii. Studium przypadku trzyletniego chłopca z wadą wzroku
(
Lessing-Pernak J.
), p. 37–44
article:
Korzystanie z informacji o przekonaniach w tworzeniu argumentu perswazyjnego. Rola rozumienia fałszywych przekonań I i II rzędu
(
Kołodziejczyk A.
), p. 45–62
article:
Korzystanie z informacji o przekonaniach w tworzeniu argumentu perswazyjnego. Rola rozumienia fałszywych przekonań I i II rzędu
(
Kołodziejczyk A.
), p. 45–62
article:
Regulacyjne znaczenie doświadczeń relacji z rodzicami w radzeniu sobie młodzieży z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim w sytuacjach trudnych społecznie
(
Kurtek P.
), p. 63–77
article:
RECENZJA: K. Chawarska, A. Klin, F.R.Volkmar (red.) (2008), Autism in infants and toddlers. Diagnosis, assessment and treatment
(
Rybka A.
), p. 95–103
article:
Sprawozdanie z Międzynarodowej Konferencji Vocational Counselling of Pupils with Special Educational Needs (SEN): Experience of the European Union Countries
(
Kossewska J.
), p. 105–110
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.