Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Instytut Filozofii i Socjologii Polskiej Akademii Nauk / Akademia Leona Koźmińskiego
Journal
Prakseologia
Year
2008
Volume
---
Issue
148
Identifiers
Cover
Volume contents
148
article:
Public relations, marketing, reklama, lobbing, sponsoring, propaganda i agitacja – podobieństwa i różnice
(
Banajski R.
), p. 9-25
article:
Praktyczny i etyczny aspekt public relations w marketingu politycznym
(
Bombała B.
), p. 27-44
article:
Pola nadużyć w działaniach public relations
(
Hope E.
), p. 45-57
article:
Public relations niejedno ma imię. O skutkach niejasnych definicji i uproszczonych pojęć
(
Lignar P.
), p. 59-69
article:
Nie wizerunek, lecz renoma
(
Gasparski W.
), p. 71-80
article:
Dylematy etyczne specjalistów public relations w procesie zarządzania kryzysem
(
Adamus-Matuszyńska A.
), p. 81-105
article:
Wybrane aspekty wewnętrznego PR w firmach japońskich
(
Karczewski L.
), p. 107-113
article:
Crisis management w Kościele katolickim w Polsce
(
Przybysz M.
), p. 115-136
article:
Etyczny wymiar przemilczania faktów
(
Jaczynowski L.
), p. 137-142
article:
Prakseologiczny paradoks piarowca w polskiej filii zagranicznego koncernu
(
Mukoid E.
), p. 143-159
article:
Jak mierzyć efektywność działań public relations
(
Miotk A.
), p. 161-170
article:
Synestezja jako nowe narzędzie w komunikacji marketingowej
(
Basiak M.
), p. 171-183
article:
Raportowanie społecznej odpowiedzialności firm jako instrument public relations
(
Lewicka-Strzałecka A.
), p. 185-197
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.