Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Instytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur
Journal
Konsumpcja i Rozwój
Year
2012
Volume
---
Issue
2(3)
Identifiers
ISSN
2083-6929
Cover
Volume contents
2(3)
article:
Polityka konsumpcji
(
Bywalec C.
), p. 3-17
article:
Konsument a perspektywa instrumentalna i perspektywa klienta w koncepcji marketingu
(
Garbarski L.
), p. 18-26
article:
Strategiczne znaczenie badań konsumenckich w kreowaniu tożsamości marki
(
Janiszewska K.
), p. 27-36
article:
Konsument w strategii współczesnego przedsiębiorstwa
(
Maciejewski G.
), p. 37-46
article:
Meandry dobra i zła. Rozważania na marginesie książek
(
Odorzyńska-Kondek J.
), p. 47-55
article:
Gospodarstwo domowe jako kreator przemian społecznych i gospodarczych
(
Światowy G.
), p. 56-66
article:
Sensory Impact on Customer Behaviour
(
Grębosz M.
,
Wrońska B.
), p. 67-77
article:
Konsumpcja w Polsce na tle pozostałych krajów Unii Europejskiej
(
Kuśmierczyk K.
,
Piskiewicz L.
), p. 78-93
article:
Inwestowanie w rozwój kapitału ludzkiego przez polskie gospodarstwa domowe
(
Janoś-Kresło M.
), p. 94-112
article:
Zmiany w wydatkach konsumpcyjnych gospodarstw domowych w okresie kryzysu finansowo-ekonomicznego
(
Zalega T.
), p. 113-126
article:
Usługi e-administracji w ocenie przedsiębiorców
(
Dąbrowska A.
,
Trawnicki W.
), p. 127-140
article:
Megachange. The world in 2050, (ed.) D. Franklin, J. Andrews, The Economist in association with Profile Books Ltd, London 2012
(
Szymańska A.
), p. 141-144
article:
Debata wokół problemów marketingu, handlu i konsumpcji
(
Cyrek P.
), p. 145-148
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.