Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Journal
e-mentor
Year
2012
Volume
---
Issue
1 (43)
Identifiers
Cover
Volume contents
1 (43)
article:
Dojrzałość technologiczna uczniów w świetle wyników badań ankietowych
(
Kwiatkowska D.
,
Dąbrowski M.
), p. 4-13
article:
Metody pracy ze studentami w kontekście efektów określonych w Krajowych Ramach Kwalifikacji dla Szkolnictwa Wyższego
(
Wróblewska W.
), p. 14-19
article:
Jak prowadzić dialog z interesariuszami?
(
Wachowiak P.
), p. 20-24
article:
Wpływ kultury organizacyjnej na skłonność do dzielenia się wiedzą
(
Walczak W.
), p. 25-35
article:
Efektywność wspomagania zajęć dydaktycznych e-learningiem w akademickim kształceniu ekonomicznym
(
Bizon W.
), p. 40-47
article:
E-learning w nauczaniu rachunkowości – wyniki badań ankietowych
(
Krasodomska J.
), p. 48-52
article:
Interaktywne wspomaganie nauczania. “Wirtualna Fizyka” – innowacyjne rozwiązanie w edukacji
(
Karmelita M.
,
Rypina Ł.
,
Królikowski T.
), p. 53-56
article:
Technologia informacyjna i webGIS w kształceniu nauczycieli - kurs e-learningowy
(
Pokojski W.
), p. 57-62
article:
Wpływ ilości informacji i atrakcyjności wizualnej prezentacji na zapamiętywanie prezentowanych treści
(
Kierach M.
,
Ogonowski B.
), p. 63-65
article:
Etnografia w badaniu wiedzy ukrytej
(
Krzyworzeka A.
,
Krzyworzeka P.
), p. 66-69
article:
Zarządzanie pracownikami wiedzy – wyzwanie dla współczesnych organizacji
(
Maślanka D.
), p. 70-73
article:
Elektronizacja aktów normatywnych
(
Matuszewska-Maroń M.
,
Góral-Kaczmarek J.
), p. 74-83
article:
Problem integracji systemów informatycznych w łańcuchach dostaw
(
Fajfer P.
,
Koliński A.
), p. 84-89
article:
What Can Traditional Colleges And Online For-profit Universities Learn From Each Other?
(
McCluskey F. B.
), p. 90-94
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.