Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Technologii Eksploatacji, Radom
Journal
Edukacja Ustawiczna Dorosłych
Year
2013
Volume
---
Issue
2(81)
Identifiers
Cover
Volume contents
2(81)
article:
The Problems in TVET for Apprenticeship from the Perspective of Different Groups of Actors: a Case Study
(
Gunbayi I.
,
Ozel M.
), p. 7-28
article:
Wywiad narracyjny w badaniach nad uczeniem się człowieka dorosłego w kontekście historii jego życia
(
Kozerska A.
), p. 29-35
article:
Edukacja dorosłych w przeciwdziałaniu bezrobociu w Indiach
(
Pietkiewicz-Pareek B.
), p. 36-45
article:
The Problems with Self-Learning Activities Management of Law Students
(
Kucheryaviy A.
), p. 46-54
article:
Elektroniczne systemy ankietowania w badaniach naukowych
(
Oparcik W.
,
Sułkowski T.
), p. 55-63
article:
Metodyka kwalifikacji ekspertów w projektach badawczych z zastosowaniem analizy hierarchicznej AHP
(
Giesko T.
,
Belina B.
), p. 64-76
article:
Osoby o niskich kwalifikacjach a uczenie się pozaformalne i nieformalne
(
Sławińska K.
), p. 77-85
article:
Budowanie jednostek efektów uczenia się dla celów systemu ECVET w edukacji formalnej
(
Woźniak I.
,
Nowakowski M.
), p. 86-99
article:
Nowe zawody w edukacji ustawicznej i doradztwie zawodowym
(
Koprowska D.
), p. 100-106
article:
Rozwój zawodowy a działania edukacyjne w refleksji andragogicznej
(
Wiśniewska J.
), p. 107-112
article:
Kończymy studia i co dalej?
(
Tomczyk W.
), p. 113-122
article:
O niektórych przyczynach (nie)dopasowania kompetencyjnego młodych dorosłych na rynku pracy
(
Solarczyk-Szwec H.
), p. 123-132
article:
Edukacja w zakresie kompetencji emocjonalnych i społecznych a wypalenie zawodowe
(
Romanowska-Tołłoczko A.
), p. 133-137
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.