Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Volume details
Link to site
Copy
Article title
302
Journal
Studia Ekonomiczne
Publisher
Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
Year
2016
Identifiers
Volume contents
302
article:
Preferencje konsumentów dotyczące wyboru miejsc zakupu towarów i usług konsumpcyjnych
(
Maciejewski G.
), p. 7-17
article:
Dostępność placówek handlowo-usługowych w miastach różnej wielkości w Polsce
(
Jaciow M.
), p. 18-29
article:
Poziom jakości obsługi klienta w placówkach handlowych i usługowych w Polsce
(
Kolny B.
), p. 30-41
article:
Innowacyjne formy komunikacji marketingowej w handlu - perspektywa konsumenta
(
Malinowska M.
), p. 42-55
article:
Bliskość sklepów wygodnego zakupu wobec klienta
(
Kucharska B.
), p. 56-66
article:
Zaangażowanie konsumentów w wirtualizację handlu
(
Kucia M.
), p. 67-75
article:
Konsument w centrach handlowych województwa śląskiego
(
Stolecka-Makowska A.
), p. 76-87
article:
Zmiany w modelach biznesu sieci dyskontowych
(
Kucharska B.
), p. 88-96
article:
Atrybuty przewagi konkurencyjnej formatów handlu detalicznego w miastach różnej wielkości w Polsce
(
Jaciow M.
), p. 97-108
article:
Targowiska w Polsce - schyłek czy rozkwit?
(
Malinowska M.
), p. 109-122
article:
Efekt ROPO w procesie zakupu usług polskich konsumentów
(
Wolny R.
), p. 123-137
article:
Lokalizacja jako czynnik wyboru usług
(
Mikołajczyk B.
), p. 138-149
article:
Wirtualizacja zachowań konsumentów na rynku usług zagospodarowujących czas wolny
(
Kolny B.
), p. 150-161
article:
Zakupy konsumentów przez Internet w Polsce i Unii Europejskiej - analiza porównawcza
(
Stolecka-Makowska A.
), p. 162-174
article:
Śląski i małopolski e-konsument - próba typologii
(
Kucia M.
), p. 175-186
article:
Wydatki na turystykę w budżecie polskich gospodarstw domowych
(
Suchecki K.
), p. 186-196
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.