Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
Journal
Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia de Cultura
Year
2010
Volume
---
Issue
1
Identifiers
Cover
Volume contents
1
article:
Web 2.0: między wikinomią a kontrkulturą – przypadek Facebooka
(
Nacher A.
), p. 7-19
article:
Internet – medium czy świat?
(
Bauer Z.
), p. 20-32
article:
Glokalizacja cyberaktywizmu
(
Dytman-Stasieńko A.
), p. 33-43
article:
Prywatne strony internetowe polonistów w posttradycyjnej edukacji
(
Ślósarz Ś.
), p. 44-56
article:
Adaptacja "Wojny polsko-ruskiej pod flagą biało-czerwoną" Doroty Masłowskiej jako przykład strategii adaptacyjnej we współczesnym filmie polskim
(
Smyczyńska A.
), p. 57-64
article:
Warstwa językowa jako klucz interpretacyjny serialu "Włatcy móch" Bartosza Kędzierskiego
(
Skowronek B.
), p. 65-76
article:
W świecie oscarowych produkcji
(
Latoch-Zielińska M.
), p. 77-89
article:
Tożsamość a współczesne media
(
Gajak-Toczek M.
), p. 90-101
article:
Poezja w ekologii mediów (na przykładzie hybrydycznego projektu "V")
(
Górska-Olesińska M.
), p. 102-111
article:
Indygenizacja treści współczesnych przekazów medialnych
(
Hajduk-Nijakowska J.
), p. 112-120
article:
Peepshow, prompter, bluebox – trzy meta-metafory relacji podmiot – infosfera
(
Stasieńko J.
), p. 121-134
article:
„Król popu nie żyje! Zapraszamy Państwa na spektakl”. Śmierć i umieranie w kulturze celebrytów
(
Ogonowska A.
), p. 135-145
article:
Miłość jako gadżet na telefon
(
Roszczynialska M.
), p. 146-155
article:
„Are you in?” – nowe formy promocji w przestrzeni miejskiej
(
Brzozowska B.
), p. 156-164
article:
„Ponad” i „pomiędzy” (nowymi) mediami: użytkownicy w nowym środowisku. Studium przypadku kampanii reklamowej firmy Netia
(
Kopecka-Piech K.
), p. 165-175
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.