Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Wydawnictwo im. Stanisława Podobińskiego Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie
Journal
Edukacyjna Analiza Transakcyjna
Year
2017
Volume
---
Issue
6
Identifiers
Cover
Volume contents
6
article:
Pro memoria. Profesor Władysław Piotr Zaczyński (1930–2017)
(
Jagieła J.
,
Łęski Z.
), p. 15-18
article:
Znaczenie modelu płynności funkcjonalnej Susannah Temple (FF – Functional Fluency) dla edukacyjnej analizy transakcyjnej
(
Jagieła J.
), p. 19-48
article:
Dokąd zmierzamy? Uwagi o deficycie Dorosłego w edukacji i życiu społecznym
(
Pankowska D.
), p. 49-66
article:
Formal and Informal Use of TA Counselling in Education
(
Jusik P.
), p. 67-85
article:
Edukacyjne znaczenie intra- i interpersonalnych relacji nauczyciel–uczeń z perspektywy analizy transakcyjnej
(
Kwatera A.
,
Mądry-Kupiec M.
), p. 87–106
article:
Transakcyjne zakazy i nakazy skryptowe w ukrytym programie szkoły
(
Pierzchała A.
), p. 107–117
article:
Nowe media w społeczeństwie informacyjnym z perspektywy analizy transakcyjnej. Praca czy współpraca?
(
Łęski Z.
), p. 119–125
article:
Przymierze terapeutyczne w terapii zaburzeń osobowości z perspektywy analizy transakcyjnej
(
Cierpiałkowska L.
,
Frączek A.
), p. 129–144
article:
Język zmiany w analizie transakcyjnej
(
Wieczorek Z.
), p. 145–156
article:
Psychoanalityczna koncepcja człowieka starego
(
Zych A.
), p. 157–173
article:
Stany Ja tutorów rówieśników. Efekty realizacji innowacji pedagogicznej „Pasje zawodowe – program z wykorzystaniem metody tutoringu rówieśniczego”
(
Sarnat-Ciastko A.
), p. 177–189
article:
Stany Ja uczniów a spostrzeganie przez nich wybranych elementów obrazu własnego życia rodzinnego
(
Grabowska J.
), p. 191–212
article:
Transakcje i relacje w przedszkolu
(
Grębska F.
), p. 213–235
article:
Rola rodziny, nauczyciela i przedszkola w kształtowaniu postaw dzieci na podstawie badań ewaluacyjnych
(
Borda M.
,
Marzec B.
), p. 239–253
article:
Działania i reakcje nauczyciela na zachowania agresywne dzieci w wieku przedszkolnym
(
Marzec B.
,
Wójcik K.
), p. 255–266
article:
O biedronkach, surówce i F-16, czyli almanach częstochowskiego żargonu osób z problemem bezdomności
(
Strączyński J.
), p. 267–273
article:
Psychopedagogika uczenia się i zachowania, czyli o związkach behawioryzmu z edukacyjną analizą transakcyjną (cz. 2)
(
Jagieła J.
), p. 277–311
article:
Metoda ustawień systemowych rodziny według Berta Hellingera w optyce analizy transakcyjnej
(
Jagieła J.
), p. 315–329
article:
I Ogólnopolska e-Konferencja Naukowa „Edukacja – Analiza – Transakcje. Teoria i Praktyka”
(
Pierzchała A.
), p. 333–336
article:
[rec.] Paul Bloom, Przeciw empatii. Argumenty za racjonalnym współczuciem
(
Jagieła J.
), p. 339–341
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.