Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Journal
Marketing i Rynek
Year
2012
Volume
19
Issue
4
Identifiers
Cover
Volume contents
4
article:
Ekonomiczny wymiar relacji między dostawcą a nabywcą na rynku B2B. Uwagi metodologiczne dla badań empirycznych
(
Kłeczek R.
), p. 2-6
article:
Strategie produktu na rynku seniorów
(
Frąckiewicz E.
), p. 7-11
article:
Wykorzystywanie marketingu w celach społecznych na przykładzie kampanii społecznej „Rozwód? Przemyśl to”
(
Szostek D.
), p. 12-17
article:
Nieetyczne działania detalistów a budowanie negatywnych doświadczeń nabywców
(
Baruk A. I.
), p. 18-24
article:
Priorytety promocji polskich miast na prawach powiatu w kontekście realizacji działań promocyjnych i wykorzystania governance w samorządzie
(
Kaczmarek-Śliwińska M.
), p. 24-31
article:
Opakowanie produktu istotnym elementem w realizacji polityki ochrony konsumenta
(
Ucherek M.
), p. 32-38
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.