Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Volume details
Link to site
Copy
Article title
313
Journal
Studia Ekonomiczne
Publisher
Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
Year
2017
Identifiers
Volume contents
313
article:
Czynniki wpływające na wizerunek portów lotniczych
(
Spyra Z.
,
Witczak O.
)
article:
Wspomaganie procesu podejmowania decyzji w praktyce public relations
(
Adamus-Matuszyńska A.
,
Michnik J.
), p. 13-27
article:
Public relations jako wsparcie dla zarządzania zasobami ludzkimi? Współzależność zadań i współzależność agentów
(
Austen A.
), p. 28-39
article:
Marketing wewnętrzny (MW) i public relations (PR) w realizacji funkcji personalnej
(
Biesaga-Słomczewska E. J.
,
Iwińska-Knop K.
), p. 40-50
article:
Konceptualizacja pojęcia „ekonomia informacji” – paradygmat public relations
(
Deszczyński P.
), p. 51-60
article:
Możliwość wykorzystania modeli biznesu do kształtowania wizerunku przedsiębiorstw społecznych
(
Frączkiewicz-Wronka A.
,
Cziura P.
), p. 61-73
article:
Hejt w sieci a wizerunek przedsiębiorcy
(
Gołata K.
), p. 74-86
article:
Modele relacji między corporate social responsibility a public relations
(
Hope E.
), p. 87-98
article:
Public relations w organizacjach pozarządowych, działających w sferze współpracy rozwojowej
(
Kaczmarek F.
), p. 99-109
article:
Założenia projektu wykorzystania gamifikacji w kształtowaniu wizerunku uniwersytetu
(
Kania K.
,
Strużyna J.
), p. 110-124
article:
Komunikowanie się z klientami z perspektywy widza i menedżera teatru – wstępne wyniki badań
(
Krawiec W.
,
Szymańska K.
), p. 125-136
article:
Walka informacyjna a public relations
(
Kryszk D.
), p. 137-146
article:
Political correctness, czyli o etycznej wrażliwości języka
(
Leśniak A.
), p. 147-160
article:
Public relations – między samoopisem a autoprezentacją. Badania własne
(
Stasiuk-Krajewska K.
), p. 173-186
article:
Styl życia w komunikacji społeczeństwa
(
Wszołek M.
), p. 187-197
article:
Kształtowanie wizerunku i pozycji rynkowej podmiotów leczniczych – CSR czy PR?
(
Zadros K.
), p. 198-210
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.