Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Volume details
Link to site
Copy
Article title
2(77)
Journal
Edukacja Dorosłych
Publisher
Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
Year
2017
Identifiers
Volume contents
2(77)
article:
WPROWADZENIE
(
Skibińska E.
,
Marianowska A.
), p. 11-13
article:
JESZCZE RAZ O MITACH ANDRAGOGICZNYCH
(
Kargul J.
), p. 15-20
article:
O PODMIOTOWOŚCI W KONTEKŚCIE PEDAGOGICZNYM
(
Dubas E.
), p. 21-36
article:
PILOCI MAJĄ SWOJE CZARNE SKRZYNKI. A ANDRAGODZY?
(
Domagała-Kręcioch A.
), p. 37-46
article:
„KOBIECE ELITY BIZNESU”: PRÓBA ROZPOZNANIA POJĘCIA NA POTRZEBY BADAŃ PEDAGOGICZNYCH I EDUKACYJNYCH
(
Kożyczkowska A.
), p. 47-60
article:
WYBRANE MOTYWACJE EDUKACYJNE I PREFERENCJE DOROSŁYCH STUDENTÓW JAKO CZYNNIKI KSZTAŁTOWANIA POZYCJI KONKURENCYJNEJ W SEKTORZE SZKOLNICTWA WYŻSZEGO
(
Anielska A.
), p. 61-75
article:
MACIERZYŃSTWO W KONTEKŚCIE SYTUACJI GRANICZNYCH – ANDRAGOGICZNO-BIOGRAFICZNE KONFRONTACJE
(
Sulik M.
), p. 77-86
article:
„DOSTRZEC INNEGO” – SZTUKA WSPÓŁCZESNA JAKO PRZESTRZEŃ NIEFORMALNEJ EDUKACJI DOROSŁYCH, NA PRZYKŁADZIE DZIAŁAŃ TEATRU
(
Kluzowicz J.
), p. 87-99
article:
TYPY STRUKTUR DOŚWIADCZEŃ PORZĄDKUJĄCYCH PRZEBIEG BIOGRAFII. WZBOGACENIE TEORII F. SCHÜTZE NA PODSTAWIE INTERPRETACJI NARRACJI KOBIET ODNOSZĄCYCH SUKCESY ZAWODOWE
(
Kos E.
), p. 101-115
article:
PLANOWANIE KARIERY JAKO JEDEN Z WYZNACZNIKÓW SUKCESU ZAWODOWEGO
(
Lenart J.
), p. 117-135
article:
BYĆ CZŁOWIEKIEM SUKCESU – JAK PRASA PROMUJE SPEKTAKULARNĄ KARIERĘ?
(
Dębska E.
), p. 137-155
article:
DOŚWIADCZENIE MOBILNOŚCI W PROGRAMIE ERASMUS A SZANSE NA RYNKU PRACY. PRZEGLĄD MIĘDZYNARODOWYCH RAPORTÓW
(
Marianowska A.
), p. 157-167
article:
KOMPETENCJE POTRZEBNE STUDENTOM W OKRESIE PODWÓJNEJ TRANZYCJI: NA RYNEK PRACY I W DOROSŁOŚĆ
(
Sladek A.
), p. 169-181
article:
UCZENIE SIĘ BUNTOWNICZKI NA PRZYKŁADZIE NARRACJI ...TO JEST JEDYNY SPOSÓB, KIEDY LUD MA MOŻLIWOŚĆ BYCIA USŁYSZANYM, TO ZNACZY POPRZEZ MANIFESTACJE
(
Szczygieł P.
), p. 183-195
article:
SZKOLNICTWO PRZYWIĘZIENNE W POLSCE W LATACH SZKOLNYCH 2003/2004–2016/2017. WYBRANE PROBLEMY
(
Jarzębińska A.
), p. 197-212
article:
FENOMEN EDUKACJI HISTORYCZNEJ I OBYWATELSKIEJ NA PRZYKŁADZIE DZIAŁALNOŚCI STOWARZYSZENIA REKONSTRUKCJI HISTORYCZNEJ CZWARTEGO PUŁKU PIECHOTY LEGIONÓW W KIELCACH
(
Krzysztofik M.
), p. 213-224
article:
GERAGOGICZNY MODEL PRACY Z SENIORAMI OPARTY NA KONCEPCJI MARII MONTESSORI
(
Gutowska A.
), p. 225-239
article:
TEACHING ADULTS TO READ: INTRODUCING THE TONIC SOL-FA METHOD
(
Majaro-Majesty H.
), p. 241-253
article:
ROZVOJ ANDRAGOGIKY V ČESKé REPUBLICE PO ROCE 1989
(
Veteška J.
,
Kolek J.
), p. 255-264
article:
KAPP A HERBART DVĚ POJETÍ VÝCHOVY A JEJICH RECEPCE V ANDRAGOGICE LITERATUŘE
(
Beneš M.
), p. 265-274
article:
SPRAWOZDANIE Z III OGÓLNOPOLSKIEGO ZJAZDU ANDRAGOGICZNEGO: DOROŚLI W EDUKACJI. NOWE KONTEKSTY, ODMIENNE PERSPEKTYWY, INNOWACYJNE ROZWIąZANIA (warszawa, 12–13 czerwca 2016 r.)
(
Dębska E.
,
Gromadzka M.
,
Marianowska A.
,
Pierścieniak K.
,
Skibińska E.
), p. 275-292
article:
JUBILEUSZ 35-LECIA POLSKIEGO TOWARZYSTWA PEDAGOGICZNEGO1. KONFERENCJA NAUKOWA TOŻSAMOŚĆ PEDAGOGIKI. TOWARZYSKOŚĆ – ETYCZNOŚĆ – WSPÓLNOTOWOŚĆ
(
Michalak-Dawidziuk J.
), p. 293-297
article:
[rec.] Joanna Ludwika Pękala, Etos nauczycieli – mit czy rzeczywistość?, Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego, Warszawa 2017, ss. 191
(
Kust I.
), p. 299-303
article:
[rec.] J.M. Łukasik, N.G. Pikuła, K. Jagielska (red. nauk.): Rozwój nauczyciela od wczesnej do późnej dorosłości. Oficyna Wydawnicza IMPULS, Kraków 2016, ss. 188
(
Michalak-Dawidziuk J.
), p. 305-308
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.