Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Volume details
Link to site
Copy
Article title
17
Journal
Dyskursy Młodych Andragogów / Adult Education Discourses
Publisher
Zielona Góra University Press
Year
2016
Identifiers
Volume contents
17
article:
Edukujące organizacje pozarządowe jako miejsca pracy. Neoliberalne uwikłania trzeciego sektora
(
Rudnicki P.
), p. 9-23
article:
Uzasadnienia indywidualnych sukcesów i porażek życiowych w biografii jako pretekst do rozumienia znaczenia uczenia się. Analiza wrażliwa na konteksty
(
Jurgiel-Aleksander A.
,
Dyrda J.
), p. 25-34
article:
Podmiot w neoliberalizmie – kilka refleksji krytycznych
(
Szczygieł P.
), p. 35-42
article:
Potwierdzanie efektów uczenia się w Portugalii. Kontekst – geneza – praktyki
(
Bilon A.
), p. 43-53
article:
Przywództwo w edukacji dorosłych. Wybrane konteksty
(
Rosalska M.
), p. 55-64
article:
Znaczenia tutoringu dla uczenia się dorosłych. Studium przypadku
(
Chorościn A.
), p. 65-78
article:
Zmiana pola znaczeń pojęcia "edukacja osób starych"
(
Muszyński M.
), p. 79-96
article:
"Going native" jako proces stawania się badaczem terenowym. Refleksje na marginesie badania środowiska życia osób starszych
(
Kłodkowska J.
), p. 97-107
article:
Poczucie sensu życia osób starszych – refleksje z badań
(
Sygulska K.
), p. 109-122
article:
Interakcyjność w poradnictwie – nowe spojrzenie
(
Zielińska-Pękał D.
), p. 125-139
article:
Kompetencje doradcy w autopercepcji studentów
(
Szumigraj M.
), p. 141-155
article:
Zmiany oczekiwań przyszłościowych jako przejaw integracji społecznej beneficjentów placówek pomocy społecznej
(
Franicka M.
), p. 157-172
article:
Inny/inni w domu pomocy społecznej
(
Tagliber M. J.
), p. 173-184
article:
Ryzykowne zachowania seksualne zawodowych kierowców. Wyzwanie dla poradnictwa i profilaktyki
(
Tabaczuk A.
,
Wąż K.
,
Doliński A.
), p. 185-196
article:
Senior w kulturze – kultura dla seniora. O kulturowym wzbogacaniu człowieka starszego
(
Konieczna E.
), p. 199-212
article:
Codzienność jako materia działalności animatora kultury
(
Kluzowicz J.
), p. 213-228
article:
Kompetencje kadr kultury – między użytecznością a mądrością
(
Skutnik J.
), p. 229-245
article:
Organizacje młodzieżowe na wsi – przestrzeń przygotowania do aktywnego uczestnictwa w życiu społecznym – na przykładzie związku gmin Jeziora Rożnowskiego
(
Hajduk Ł.
), p. 247-263
article:
Studenci w kulturze nadmiaru. Profile aktywności medialnej a typologia uczestnictwa w świecie realnym i wirtualnym
(
Mianowska E.
), p. 265-280
article:
Kobiety i mężczyźni w przestrzeni klubów fitness
(
Bazuń D.
), p. 283-295
article:
Znaczenia nadawane otyłości. Analiza treści zawartych w czasopiśmie „super linia” przeznaczonym dla osób zainteresowanych redukcją masy ciała
(
Maj A.
), p. 297-312
article:
Kim są "veline"? Analiza roli kobiety jako ozdobnika we włoskich programach telewizyjnych na podstawie filmu dokumentalnego "Il corpo delle donne"
(
Lange P.
), p. 313-324
article:
Społeczne konstruowanie cielesności i seksualności. Analiza wybranego kontekstu edukacji seksualnej
(
Dec-Pietrowska J.
,
Paprzycka E.
), p. 325-339
article:
Tajemnice kobiecego ciała. Doświadczenia kobiet zmagających się z niepłodnością nieznanego pochodzenia
(
Walentynowicz-Moryl K.
), p. 351-356
article:
Wstyd jako emocja ucieleśniona – twarz, ciało i role płciowe w procesie społecznej konstrukcji wstydu
(
Młynarska-Jurczuk A.
), p. 357-369
article:
Ubierając się dla duchów. O roli płci (kulturowej), transwestytyzmu i cielesności w rytuałach szamańskich
(
Połeć W.
), p. 371-385
article:
Explanations of individual successes and failures in the biographies as a reason to understand learning meanings. Context-sensitive analyses
(
Jurgiel-Aleksander A.
,
Dyrda J.
), p. 389-396
article:
Entity in neoliberalism – some critical reflections
(
Szczygieł P.
), p. 397-403
article:
Recognition of prior learning in Portugal. Context – origin – practices
(
Bilon A.
), p. 405-414
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.