Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Volume details
Link to site
Copy
Article title
14
Journal
Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis Studia ad Bibliothecarum Scientiam Pertinentia
Publisher
Instytut Nauk o Informacji Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie
Year
2016
Identifiers
Volume contents
14
article:
Next generation electronic catalogs in Polish libraries. Usability and information architecture
(
Skórka S.
), p. 3-17
article:
Serwisy biblioteczne w perspektywie search engine optimization
(
Kolasa W. M.
), p. 18-48
article:
Multimedia forms of library information on the Internet
(
Bańdo A.
), p. 49-57
article:
Rozwój badań nad wizualizacją informacji
(
Osińska V.
,
Malak P.
,
Bednarek-Michalska B.
), p. 58-76
article:
Ocena bibliotek cyfrowych – przegląd piśmiennictwa za lata 2000–2012
(
Motylińska P.
), p. 73-93
article:
English-language best-selling novel series for children and teenagers in contemporary Polish media space
(
Rogoż M.
), p. 94-102
article:
The secondary book market in Poland
(
Nieć G.
), p. 103-109
article:
Hanna Krall w przestrzeni wydawniczej i medialnej – analiza obecności w pierwszym piętnastoleciu XXI wieku
(
Korczyńska-Derkacz M.
,
Łuszpak A.
), p. 110-136
article:
Provenance as a bibliophilic value (case study)
(
Gałuszka E.
), p. 137-152
article:
Wizerunek bibliotekarza w opinii studentów I roku Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie
(
Folga A.
), p. 153-164
article:
Książka sportowa na polskim rynku wydawniczym w latach 1989–1995
(
Foszczyńska B.
), p. 165-190
article:
Wizerunek Biblioteki Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie w opinii studentów
(
Kołakowska J.
), p. 191-204
article:
Afisz a plakat – problemy definicji. Wstęp do badań
(
Krasińska B.
), p. 205-216
article:
Вторичный книжный рынок в Польше в перспективе 25 лет с переломного момента в истории (история и современность)
(
Nieć G.
), p. 217-225
article:
Badanie satysfakcji użytkowników Biblioteki Uniwersyteckiej Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego na przykładzie studentów i pracowników Wydziału Prawa i Administracji
(
Rogińska-Usowicz J.
,
Burzyńska M.
), p. 226-235
article:
Poligraf redaktorem: warszawski „Przyjaciel Dzieci” czasu redakcji Emila Skiwskiego (wrzesień 1890 – czerwiec 1892)
(
Woźniakowski K.
), p. 236-253
article:
Poznańskie czasopisma dla dzieci i młodzieży do 1918 roku
(
Kwiecień S.
), p. 254-273
article:
The current state of research on the life and creative work of Stanisław Wasylewski in years 1945–2015
(
Langer B.
), p. 274-289
article:
Biblioteka nauczycielska w Gimnazjum św. Anny w Krakowie (1850–1914)
(
Piotrowska E.
), p. 290-304
article:
Magia książki – Bodekowie, antykwariusze lwowscy
(
Wójcik E.
), p. 305-313
article:
Działalność programowa Stronnictwa Demokratycznego w latach 1940–1944: deklaracje ideowe, programy, broszury konspiracyjne
(
Fogelzang-Adler E.
), p. 314-327
article:
Teksty historiograficzne w środowisku dominikanów Prowincji Litewskiej – wybrane przykłady
(
Pietrzkiewicz I.
), p. 328-347
article:
Dzieje wydawnicze przekładów twórczości Janoscha w Polsce
(
Rosa J.
), p. 348-365
article:
The role of national legends in the process of shaping the identity of children and teenagers
(
Matras-Mastalerz W.
), p. 367-377
article:
Świat orientu w baśniach Bolesława Leśmiana. Wizja pisarza, odbiór czytelniczy i recepcja teatralna
(
Uljasz A.
), p. 378-390
article:
500–lecie polskiego ekslibrisu (1516–2016) – rozważania przy lekturze: Magdalena Czubińska, Katarzyna Podniesińska: Ekslibris polski: między herbem a obrazem
(
Fluda-Krokos A.
), p. 391-401
article:
Francuski punkt widzenia na publikowanie dla dzieci i młodzieży (czyli garść uwag na temat książki Editer pour la jeunesse)
(
Wandel A.
), p. 402-405
article:
Sprawozdanie z Piątej Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej… „Książka, biblioteka, informacja – między podziałami a wspólnotą” (Kielce, 25–26 kwietnia 2016 roku)
(
Fluda-Krokos A.
), p. 406-410
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.