Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Państwowa Szkoła Wyższa im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej
Journal
Rozprawy Społeczne
Year
2015
Volume
9
Issue
1
Identifiers
Cover
Volume contents
1
article:
Rola rodziców w profilaktyce logopedycznej
(
Wołosiuk B.
), p. 5-11
article:
Status chorego psychicznie – statusem niepełnosprawnego. Społeczne konsekwencje operowania statusem jako narzędziem w instytucji
(
Budnik M.
), p. 12-17
article:
Problem wypalenia zawodowego wśród nauczycieli bialskich szkół w kontekście awansu zawodowego
(
Nazaruk S.
,
Joanna M.
), p. 18-27
article:
Motywacja do zawarcia małżeństwa w świetle teorii konfliktu motywów Kurta Lewina
(
Juroszek W.
), p. 28-34
article:
Bezrobocie kobiet i przeciwdziałanie temu zjawisku w województwie mazowieckim w latach 2004-2013
(
Adamowicz M.
,
Puchalska J.
), p. 35-49
article:
Nauczyciele wychowania fizycznego o edukacji fizycznej dziewcząt
(
Bergier B.
,
Flisiak A.
,
Flisiak M.
), p. 50-56
article:
Autoportret współczesnego nastolatka jako kierunkowskaz dla działań wychowawczych
(
Gątarek I.
), p. 57-63
article:
Desert Island: the Inter-generational Experience through the Eyes of Young People
(
Witczyńska E.
), p. 64-69
article:
Bezdzietność z wyboru i jej związki z wybranymi zachowaniami konsumpcyjnego stylu życia mieszkańców wsi i miast
(
Komorowska E.
,
Kukawska E.
), p. 70-78
article:
Recenzja książki: Grzegorz Rdzanek, Rozwój zdolności operacyjnych Unii Zachodnioeuropejskiej od Maastricht do Amsterdamu z uwzględnieniem roli członka stowarzyszonego na przykładzie Norwegii, Oficyna Wydawnicza Arboretum, Wrocław 2013, ss. 289
(
Kośmider T.
), p. 79-80
article:
Sprawozdanie z Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej: Wychowanie dziecka w rodzinie, przedszkolu i szkole
(
Wołosiuk B.
), p. 81-81
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.