Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Volume details
Link to site
Copy
Article title
262
Journal
Studia Ekonomiczne
Publisher
Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
Year
2016
Identifiers
Volume contents
262
article:
Koncepcja produktów systemowych a prosumpcja
(
Mitręga M.
), p. 5-13
article:
Produkty systemowe w sektorze kreatywnym – znaczenie i determinanty rozwoju
(
Sobocińska M.
), p. 14-24
article:
Produkty systemowe na lokalnym rynku politycznym
(
Jaśniok M.
), p. 25-36
article:
Media w promocji usług systemowych na przykładzie Parku Śląskiego
(
Witczak O.
,
Buszman-Witańska M.
), p. 37-46
article:
System komunikacji marketingowej w perspektywie produktu systemowego
(
Wiktor J. W.
), p. 47-56
article:
Sukces marketingowy produktu w percepcji konsumentów
(
Garbarski L.
), p. 57-67
article:
Praktyki zarządzania relacjami z kluczowymi klientami w działalności deweloperskiej nieruchomości handlowych
(
Siemieniako D.
), p. 68-79
article:
Badania marketingowe wybranych elementów wyposażenia nowego produktu w cyklu innowacyjnym
(
Kaczmarczyk S.
), p. 80-95
article:
Zależności między marketingiem i finansami w przedsiębiorstwie
(
Grzegorczyk W.
), p. 96-106
article:
Innowacyjne produkty systemowe jako efekt implementacji inteligentnych specjalizacji regionu
(
Barańska-Fischer M.
), p. 107-119
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.