Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Volume details
Link to site
Copy
Article title
2 Koncepcje Wacława Nałkowskiego w świetle osiągnięć współczesnej nauki i filozofii
Journal
Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis Studia Geographica
Publisher
Instytut Geografii Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
Year
2011
Identifiers
ISSN
2084-5456
Volume contents
2 Koncepcje Wacława Nałkowskiego w świetle osiągnięć współczesnej nauki i filozofii
article:
Rodzinny i społeczny kontekst twórczości Wacława Nałkowskiego
(
Kubacz M.
), p. 11-30
article:
Badania nad osobowością Wacława Nałkowskiego
(
Choinkowska E.
), p. 31-41
article:
Twórczość i kontekst ideologiczny w poglądach Wacława Nałkowskiego
(
Wilczyński K.
), p. 42-46
article:
Studia geograficzne w Uniwersytecie Jagiellońskim w XIX wieku
(
Tracz M.
), p. 47-51
article:
Publikacje Wacława Nałkowskiego w zbiorach muzeum im. Zofii i Wacława Nałkowskich w Wołominie
(
Kubacz M.
), p. 52-56
article:
Nauka i ewolucja w myśli Wacława Nałkowskiego
(
Wierciński M.
), p. 57-64
article:
Geograficzny bieg dziejów
(
Wilczyński P. L.
), p. 65-77
article:
Wacław Nałkowski jako prekursor konstruktywistycznego podejścia do edukacji geograficznej
(
Sadoń-Osowiecka T.
), p. 78-89
article:
Koncepcja geografii malowniczej
(
Mentel K.
), p. 90-97
article:
Czym jest zmysł geograficzny?
(
Wilczyński W.
), p. 98-109
article:
Idee Wacława Nałkowskiego a współczesna dydaktyka
(
Szkurłat E.
), p. 110-117
article:
Współczesne cele i metody kształcenia w świetle koncepcji Wacława Nałkowskiego
(
Misztalska M.
), p. 118-122
article:
Dekadencja geografii i zapomniane idee Wacława Nałkowskiego
(
May J.
), p. 123-134
article:
Co zostało z idei jedności geografii?
(
Wilczyński W.
), p. 135-146
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.