Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Polskie Towarzystwo Ekonomiczne w Zielonej Górze
Journal
Zeszyty Naukowe Polskiego Towarzystwa Ekonomicznego w Zielonej Górze
Year
2015
Volume
---
Issue
2
Identifiers
Cover
Volume contents
2
article:
Marketingowe uwarunkowania rozwoju organizacji
(
Michałowska M.
), p. 4-16
article:
Marketing szeptany jako nieformalna komunikacja międzyludzka
(
Jóźwiakowski P.
), p. 36-46
article:
Marketingowe aspekty funkcjonowania jednostki samorządu terytorialnego
(
Wyrwa J.
), p. 36-46
article:
Nakłady inwestycyjne zagranicznych przedsiębiorstw handlowych i ich wpływ na handel w Polsce
(
Kłosiewicz-Górecka U.
), p. 47-56
article:
Kryteria wyboru e-dostawcy z perspektywy konsumenta generacji Y
(
Barska A.
), p. 59-70
article:
Zarządzanie relacjami z klientem z perspektywy budowania kapitału relacyjnego
(
Danielak W.
), p. 71-83
article:
Rola coachingu w kształtowaniu jakościowej przewagi konkurencyjnej usług – na przykładzie usług kształcenia akademickiego
(
Suszek-Masłowska W.
), p. 84-97
article:
Wpływ działań promocyjnych na wybór uczelni przez maturzystów
(
Wasiluk A.
,
Markowska E.
), p. 98-109
article:
Biometria w bankowości - szanse i zagrożenia Banku przyszłości
(
Mlaskawa J.
), p. 110-120
article:
Zjawisko jednostronnych zmian zasad umów przez banki i ich wpływ na zachowania oraz lojalność klientów
(
Zabrocki R.
,
Suszek-Namroży, A.
), p. 121-134
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.