Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Volume details
Link to site
Copy
Article title
337
Journal
Studia Ekonomiczne
Publisher
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Year
2017
Identifiers
Volume contents
337
article:
Kapitał intelektualny jako kluczowy czynnik przewagi konkurencyjnej – wyzwania dla modeli zarządzania współczesnymi przedsiębiorstwami
(
Rosińska-Bukowska M.
), p. 9-26
article:
Inteligentny model biznesu przedsiębiorstw sektora gospodarki odpadami
(
Sztangret I.
), p. 27-45
article:
Analiza oraz metodyka modelowania systemu produkcyjnego w przedsiębiorstwie wytwórczym branży stolarskiej
(
Grzelak M.
), p. 46-60
article:
Koncepcja logistyki w zasobowym nurcie zarządzania strategicznego
(
Matwiejczuk R.
), p. 61-73
article:
Wymagania stawiane dostawcom w zakresie wdrażania systemowego zarządzania jakością i środowiskiem
(
Urbaniak M.
), p. 74-84
article:
Użyteczność w logistyce
(
Szołtysek J.
), p. 85-93
article:
Cyfrowa (r)ewolucja w zarządzaniu łańcuchem dostaw
(
Ocicka B.
), p. 94-108
article:
Inteligentne łańcuchy dostaw
(
Wronka A.
), p. 109-121
article:
Ład korporacyjny w przedsiębiorstwach logistycznych – analiza statystyczna wybranych aspektów działalności
(
Witkowski K.
,
Kurowski M.
), p. 122-137
article:
Rozwój transportu a paradygmat zrównoważonego rozwoju
(
Motowidlak U.
), p. 138-152
article:
Zarządzanie transportem samochodowym z uwzględnieniem analizy kosztów
(
Szkutnik-Rogoż J.
,
Ziółkowski J.
), p. 153-163
article:
Wirtualizacja zachowań konsumentów a zrównoważona konsumpcja
(
Grybś-Kabocik M.
), p. 164-173
article:
Atrybucja przyczynowa doświadczenia konsumenta a kształtowanie postaw konsumenckich
(
Trzebiński W.
), p. 174-183
article:
Niestereotypowe przekazy reklamowe z udziałem kobiet w opinii konsumentów
(
Zatwarnicka-Madura B.
), p. 184-193
article:
Idea konsumpcji ekologicznej wśród kobiet
(
Witek L.
), p. 194-203
article:
Zaangażowanie konsumenta a innowacje marketingowe producentów dóbr zaawansowanych technicznie
(
Wiechoczek J.
), p. 204-212
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.