PL EN


2007 | 02(17) |
Article title

Ocena skuteczności promocji produktów regionalnych na Podkarpaciu i Lubelszczyżnie

Content
Title variants
EN
Evaluation of effectiveness of the regional products promotion in Podkarpacie and Lubelszczyzna provinces
Languages of publication
PL
Abstracts
EN
The aim of this paper is to estimate effectiveness of the regional products promotion. The conclusions were drawn on the basis of research executed in February and March 2007 in Podkarpackie and Lubelskie provinces. Two hundred fifty people were surveyed. The sample population consisted of supermarket customers, senior pupils in two high schools of economics as well as inhabitants of various villages in the region.
PL
Przedmiotem pracy jest próba oceny skuteczności promocji produktów regionalnych. Podstawą wnioskowania były badania ankietowe przeprowadzone w miesiącach luty i marzec 2007 r. w województwie podkarpackim i lubelskim. Dobór próby miał charakter celowy. Przeankietowano 250 osób: klientów marketów, uczniów ostatnich klas dwóch szkół gospodarczych oraz mieszkańców wsi.
Keywords
Year
Volume
Physical description
s.277-285,tab.,bibliogr.
Contributors
author
  • Politechnika Rzeszowska w Rzeszowie, Rzeszów
author
author
References
Notes
PL
rekord w opracowaniu
Document Type
Publication order reference
Identifiers
YADDA identifier
bwmeta1.element.cejsh-from-agro-533eb1e1-52bc-48e8-bdbb-0af65a1609a6
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.