Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit https://bibliotekanauki.pl

PL EN


2019 | LXXX(3) | 190-204

Article title

Badania dotyczące opracowania oraz wykorzystania zbioru standardów służących zapewnieniu odpowiedniej jakości edukacji włączającej uczniów niepełnosprawnych w szkołach ogólnodostępnych w Wietnamie

Content

Title variants

Languages of publication

Abstracts

PL
Mimo że edukację włączającą realizuje się w Wietnamie od ponad 20 lat, nie uwzględniono w tym temacie ani perspektyw teoretycznych, ani praktycznych w celu zapewnienia jakości tego typu kształcenia uczniów niepełnosprawnych w szkołach ogólnodostępnych. Niewielka liczba przeprowadzonych badań koncentrowała się tylko na jednej bądź kilku stronach tego zagadnienia. Dlatego najwyższa pora zrealizować badania w celu opracowania i zastosowania zestawu standardów gwarantujących odpowiedni poziom jakości edukacji włączającej dla uczniów niepełnosprawnych uczęszczających do szkół ogólnodostępnych w Wietnamie. Niniejsze opracowanie przedstawia wybrane wyniki projektu współpracy międzynarodowej między uczelniami: Hanoi National University of Education, San Marcos University oraz Missouri University (USA) zrealizowanego w latach 2012-2016, w którym autor tekstu pełnił funkcję kierownika, a także odwołuje się do kilku związanych z tym tematem badań przeprowadzonych przez innych autorów. Na podstawie praktycznych i teoretycznych wyników badań opracowano oraz zaproponowano zestaw składający się z ośmiu standardów, obejmujących w sumie 45 punktów do wykorzystania w wietnamskich szkołach ogólnodostępnych.

Year

Volume

Pages

190-204

Physical description

Dates

published
2019-06-26

Contributors

References

Document Type

Publication order reference

Identifiers

YADDA identifier

bwmeta1.element.ceon.element-185ef128-6ae7-39c7-bb0f-7d5743a07713
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.