Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit https://bibliotekanauki.pl

PL EN


2020 | 59(17) | 96-110

Article title

Zaangażowanie w pracę a wypalenie zawodowe nauczycieli. Mediująca rola orientacji pozytywnej

Content

Title variants

Languages of publication

Abstracts

PL
Celem badań było: (1) ustalenie zależności między zaangażowaniem w pracę, wypaleniem zawodowym i orientacją pozytywną; (2) sprawdzenie czy orientacja pozytywna mediuje związek między zaangażowaniem w pracę a wypaleniem zawodowym. Osobami badanymi byli nauczyciele (N = 106) klas I–VI szkół podstawowych i klas I–III szkół ponadpodstawowych. Zgodnie z przypuszczeniami zaangażowanie w pracę ujemnie koreluje z wypaleniem, a orientacja pozytywna dodatnio wiąże się z zaangażowaniem i ujemnie z wypaleniem, a także mediuje związek między tymi zmiennymi.

Year

Volume

Pages

96-110

Physical description

Dates

published
2020-06-30

Contributors

References

Document Type

Publication order reference

Identifiers

YADDA identifier

bwmeta1.element.ceon.element-2c742194-be42-3884-924a-c2ff383a197e
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.