Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit https://bibliotekanauki.pl

PL EN


2019 | 580(5) | 26-32

Article title

Postawy merkantylne młodzieży aktywnej w mediach społecznościowych w świetle wyników badań własnych

Content

Title variants

Languages of publication

Abstracts

PL
Publikacja prezentuje analizę wyników badań własnych, dotyczących postaw merkantylnych młodzieży aktywnej w mediach społecznościowych. Przeprowadzono badania pilotażowe na próbie 83 osób w wieku 15–21 lat, dotyczące kształtowania postawy merkantylnej wśród młodzieży aktywnej w mediach społecznościowych. W procedurze eksploracyjnej zastosowano metodę sondażu diagnostycznego z wykorzystaniem autorskich narzędzi badawczych. Zaprezentowane rezultaty mają stanowić punkt wyjścia do dalszych analiz w tym obszarze.

Year

Volume

Pages

26-32

Physical description

Dates

published
2019-08-01

Contributors

References

Document Type

Publication order reference

Identifiers

YADDA identifier

bwmeta1.element.ceon.element-74890ed3-b501-3cec-8d79-14fbe8c7f1c2
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.