Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit https://bibliotekanauki.pl

PL EN


2019 | 580(5) | 50-58

Article title

(Nie)wykorzystany potencjał outdoor education. Wybrane aspekty badań

Content

Title variants

Languages of publication

Abstracts

PL
Artykuł przedstawia wycinek przeprowadzonych badań na próbie 156 nauczycieli zatrudnionych w 17 szkołach podstawowych województwa lubelskiego i wielkopolskiego. Jednym z celów projektu badawczego było poznanie doświadczanych przez nauczycieli trudności, związanych z realizacją outdoor education. Problemy wskazywane przez respondentów na ogół związane były z bezpieczeństwem dzieci, dyscypliną, warunkami pogodowymi, brakiem nawyków uczenia się poza klasą szkolną, a także brakiem akceptacji ze strony dyrekcji dla takiej formy edukacji. Około 50% badanych nauczycieli zwróciło uwagę na utrudniony dostęp do wysokiej jakości szkoleń, w tym, z outdoor education. Uzyskane wyniki stanowią inspirację do dalszych pogłębionych badań w tym zakresie.

Year

Volume

Pages

50-58

Physical description

Dates

published
2019-08-01

Contributors

References

Document Type

Publication order reference

Identifiers

YADDA identifier

bwmeta1.element.ceon.element-9142fbf5-aabc-37d0-9fcd-f34d229bd375
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.