Journal
Article title
Authors
Content
Full texts:
Title variants
Languages of publication
Abstracts
Większość dzieci z niedosłuchem dzięki programom przesiewowych badań słuchu, wczesnemu aparatowaniu oraz wczesnej interwencji terapeutycznej rozwija mowę tak dobrze, że uczestniczy w zajęciach przedszkolnych w grupach słyszących rówieśników. Zajęcia te często odbywają się w niekorzystnych warunkach akustycznych. W badaniu przeprowadzonym na grupie 25 dzieci z wadą słuchu w wieku 3–8 lat (śr. 5,9) – użytkowników implantu ślimakowego – sprawdzono skuteczność zastosowania dodatkowych akcesoriów wspomagających słyszenie (minimikrofonów bezprzewodowych) w terapii i edukacji. Uzyskano wyniki potwierdzające pozytywny wpływ użycia urządzenia dodatkowo wspomagającego słyszenie w zakresie reakcji na dźwięk, lokalizacji oraz jakości słyszenia.
Journal
Year
Volume
Pages
37-46
Physical description
Dates
published
2020-03-05
Contributors
author
author
author
author
author
author
author
author
author
References
Document Type
Publication order reference
Identifiers
YADDA identifier
bwmeta1.element.ceon.element-b9c285e8-4902-3c36-bed3-c15d918d3a58