Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit https://bibliotekanauki.pl

PL EN


Journal

2019 | 34(3) | 41-74

Article title

Dziecko osierocone i jego rodzice w poglądach studentek pedagogiki –perspektywa dystansu społecznego

Authors

Content

Title variants

Languages of publication

Abstracts

PL
Dzieci z rodzin dysfunkcyjnych stanowią trwały element życia społecznego. W artykule zaprezentowano wyniki badań własnych nad postawami studentek pedagogiki wobec dzieci osieroconych. Ich wiedza jest fragmentaryczna i pochodzi z mediów. W świadomości studentek dziecko osierocone i jego rodzice biologiczni posiadają cechy waloryzowane negatywnie, nie rokując rozwoju i życia wysokiej jakości.

Journal

Year

Volume

Pages

41-74

Physical description

Dates

published
2019-11-15

Contributors

author

References

Document Type

Publication order reference

Identifiers

YADDA identifier

bwmeta1.element.ceon.element-bb34979a-82d9-31a6-bad2-ba97f0c51c3a
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.