PL EN


2020 | 59(17) | 174-185
Article title

Miłość na szkolnym korytarzu – charakterystyka romantycznych związków adolescentów z perspektywy nauczycieli i uczniów

Content
Title variants
Languages of publication
Abstracts
PL
Realizowane badanie koncentrowało się na rozpoznaniu, jak uczniowie i nauczyciele postrzegają związki romantyczne tworzone przez adolescentów. Do tego celu opracowano narzędzie oparte na założeniach dyferencjału semantycznego Osgooda, składające się z 11 wymiarów. W badaniu udział wzięło 135 osób – 74 uczniów i 61 nauczycieli. Uzyskane wyniki wskazują, że zarówno uczniowie, jak i nauczyciele oceniają związki romantyczne młodzieży raczej pozytywnie, a ich postrzeganie jest zbliżone. Dla czterech spośród jedenastu wymiarów odnotowano jednak różnice statystycznie istotne. Najbardziej rozbieżne były oceny dotyczące trwałości związków adolescentów.
Year
Volume
Pages
174-185
Physical description
Dates
published
2020-06-30
Contributors
References
Document Type
Publication order reference
Identifiers
YADDA identifier
bwmeta1.element.ceon.element-d5cc5eea-8017-305a-bdf3-08311c58188c
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.