PL EN


2017 | 564(9) | 43-53
Article title

Procedury diagnozowania gotowości szkolnej dzieci w opiniach nauczycieli wychowania przedszkolnego. Doniesienia z badań porównawczych w Polsce i w Republice Czeskiej

Content
Title variants
Languages of publication
Abstracts
PL
Jednym z podstawowych obowiązków nauczyciela wychowania przedszkolnego w Polsce jest diagnoza gotowości szkolnej dzieci. W niniejszym artykule przedstawiono wybrane wyniki badań ankietowych przeprowadzonych wśród nauczycieli w ramach międzynarodowego polsko-czeskiego projektu badawczego, którego celem było, między innymi, poznanie i porównanie procedur diagnostycznych stosowanych w zakresie badania gotowości szkolnej w Polsce i w Czechach. W opracowaniu dokonano analizy porównawczej opinii nauczycieli na temat wykorzystywanych narzędzi diagnostycznych, udziału specjalistów w prowadzonej diagnozie oraz oceny potrzeby dokształcania się odczuwanej przez nauczycieli w omawianym zakresie.
Year
Volume
Pages
43-53
Physical description
Dates
published
2018-09-10
Contributors
References
Document Type
Publication order reference
Identifiers
YADDA identifier
bwmeta1.element.ceon.element-d77721e4-5a86-3fce-b01a-558cb1869685
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.