PL EN


2020 | XI(4(33)) | 193-210
Article title

Nauczanie na odległość w czasie pandemii jako wyzwanie wobec egalitarnego statusu szkoły publicznej

Content
Title variants
Languages of publication
Abstracts
PL
Szkoła publiczna jest instytucją przeznaczoną dla wszystkich uczniów z danego regionu administracyjnego. W swoim działaniu musi się kierować zasadami tolerancji i egalitaryzmu społecznego. Egalitaryzm społeczny jest ujmowany w kategoriach równości szans edukacyjnych i sprawiedliwości społecznej. Pandemia COVID-19 wymusiła zmianę realizacji nauki szkolnej. Główną formą stało się nauczanie na odległość. W niniejszym artykule poruszamy kwestię egalitaryzmu społecznego szkoły publicznej w kontekście wyników badania opinii uczniów dotyczących przekształcenia tradycyjnych form kształcenia w nauczanie na odległość.
Year
Volume
Pages
193-210
Physical description
Dates
published
2021-01-16
Contributors
References
Document Type
Publication order reference
Identifiers
YADDA identifier
bwmeta1.element.ceon.element-d93211ce-02ab-351b-941b-716ac62b4d4e
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.