PL EN


2019 | 577(2) | 59-67
Article title

Inteligencja muzyczna kandydatów na nauczycieli wczesnej edukacji

Authors
Content
Title variants
Languages of publication
Abstracts
PL
Celem artykułu jest prezentacja wyników badań nad inteligencją muzyczną kandydatów na nauczycieli wczesnej edukacji. Badania przeprowadzono za pomocą standaryzowanego testu opracowanego przez Herberta D. Winga. Autor opiera się na założeniu, że poziom inteligencji muzycznej przyszłych nauczycieli w przedszkolu i klasach początkowych szkoły podstawowej w znacznej mierze decyduje o efektach pracy dydaktycznej w zakresie edukacji muzycznej prowadzonej przez nauczycieli akademickich. Tekst kończą wnioski i postulaty mające na celu optymalizację kształcenia nauczycieli w ramach edukacji muzycznej.
Year
Volume
Pages
59-67
Physical description
Dates
published
2019-05-17
Contributors
References
Document Type
Publication order reference
Identifiers
YADDA identifier
bwmeta1.element.ceon.element-d9b825f9-6667-3ba3-93b5-acbf8364a45f
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.