Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Volume details
Link to site
Copy
Article title
3(127)
Journal
Przegląd Policyjny
Publisher
Wyższa Szkoła Policji w Szczytnie
Year
2017
Identifiers
Volume contents
3(127)
article:
Czy policjantki potrzebują wsparcia przełożonych?
(
Piotrowski A.
,
Pastwa-Wojciechowska B.
), p. 5-18
article:
System szkolnictwa policyjnego — zarys problemu
(
Fałdowski M.
,
Nepelski M.
), p. 19-33
article:
Proces docierania do prawdy obiektywnej na podstawie przypadku z praktyki kryminalistycznej. Cz. 1
(
Włodarczyk R.
), p. 34-47
article:
Systematyka działań operacyjnych podejmowanych w ramach Międzynarodowej Organizacji Policji Kryminalnej — Interpol
(
Safjański T.
), p. 48-61
article:
Zarządzanie ryzykiem w kontekście funkcjonowania systemu zarządzania kryzysowego
(
Mikołajczyk Z. K.
,
Abgarowicz G.
), p. 83-62
article:
Kryminalistyczne badania fizykochemiczne — ekspertyza sensu largo, niekwestionowana, z definicji naukowa
(
Zubańska M.
), p. 84-97
article:
Podmioty jednostek organizacyjnych Policji uprawnione do wydawania nakazu przeszukania w wypadkach niecierpiących zwłoki (art. 220 § 3 k.p.k.)
(
Gacek P.
), p. 99-114
article:
Nieuprawnione wypełnianie i używanie cudzego blankietu w świetle wybranych przepisów prawa karnego
(
Jankowska-Prochot I.
), p. 115-125
article:
System kompetencji służb państwowych w zakresie bezpieczeństwa Polski — analiza i postulaty
(
Łabuz P.
,
Falandys K.
), p. 126-141
article:
Efektywność szkolenia i doskonalenia zawodowego funkcjonariuszy Policji w zakresie właściwego obchodzenia się z bronią palną
(
Chałupka K.
), p. 142-153
article:
Neurobiologiczne podłoże osobowości psychopatycznej
(
Siemienkowicz K.
), p. 154-166
article:
Instytucja stanów nadzwyczajnych a stan wojenny
(
Dzimińska-Mosio M.
), p. 167-182
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.