Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Volume details
Link to site
Copy
Article title
64(1(251))
Journal
Kwartalnik Pedagogiczny
Publisher
Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego
Year
2019
Identifiers
Volume contents
64(1(251))
article:
Spis treści/Contents
, p. 5-6
article:
Wiedza osobista uczniów jako punkt zwrotny w teorii i praktyce dydaktycznej
(
Klus-Stańska D.
), p. 7-20
article:
Uczyć się od... „wyimaginowanego Innego”
(
Połonnikow A.
,
Korczałowa N.
), p. 21-32
article:
Sieci współpracy i samokształcenia nauczycieli – pozory zmiany czy przestrzeń możliwości rozwoju kultury szkoły i jej uczestników
(
Filipiak E.
), p. 33-46
article:
Międzynarodowe testy języka angielskiego: japońskie paradoksy i kontrowersje
(
Gromkowska-Melosik A.
), p. 47-57
article:
Metonimie wojny w Polsce i Rosji. O pamięci w warunkach postapokaliptycznych
(
Siegień W.
), p. 59-70
article:
Cyberparki jako hybrydowe przestrzenie uczenia się: rozważania na marginesie projektu COST
(
Kruszwicka A.
,
Klichowski M.
), p. 71-83
article:
Wzajemność w uczeniu się
(
Groenwald M.
), p. 85-98
article:
Uczenie się od praktyków i z praktyki szkolnej – refleksje o barierach peryferyjnego uczestnictwa
(
Nowicka M.
), p. 99-111
article:
Czego można nauczyć się z literatury dla dzieci, prezentującej dzieciństwo naznaczone doświadczaniem uchodźstwa?
(
Józefowicz A.
), p. 113-125
article:
Dydaktyki stabilne, pogranicze oraz in statu nascendi. Rozważania o książce Doroty Klus-Stańskiej: Paradygmaty dydaktyki. Myśleć teorią o praktyce
(
Szyling G.
), p. 127-138
article:
To learn from … different generations: some important issues
(
Manokha I.
), p. 139-149
article:
„To learn with” in the view of the holistic, relational and inclusive education
(
Nowak-Łojewska A.
,
O’Toole, Leah
,
Regan C.
,
Ferreira M.
), p. 151-162
article:
Self-organization of students’ activity as a condition of effective electronic educational communication
(
Sungurova N. L.
,
Karabushchenko N. B.
,
Mikhailova D.
), p. 163-174
article:
„To learn with” as an alternative voice for children’s education. Introduction to a European Project: Teaching for Holistic, Relational and Inclusive Early Childhood Education (THRIECE)
(
O’Toole, Leah
,
Regan C.
,
Nowak-Łojewska A.
), p. 175-182
article:
Dialogue-based school practices as a means of reducing conceptual fossilisation in language learning
(
Daszkiewicz M.
,
Kerslake L.
), p. 183-194
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.