Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Volume details
Link to site
Copy
Article title
585(10)
Journal
Problemy Opiekuńczo-Wychowawcze
Publisher
Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej. Wydawnictwo APS
Year
2019
Identifiers
Volume contents
585(10)
article:
Volunteering – opportunity for social rehabilitation of persons serving a prison sentence
(
Iwanicki H.
), p. 3-14
article:
Wolontariat – szansą na rehabilitację społeczną osób odbywających karę pozbawienia wolności
(
Iwanicki H.
), p. 3-14
article:
New Way – resocialization on the Camino de Santiago
(
Mróz F.
,
Matuszczak J.
), p. 15-22
article:
Nowa Droga – resocjalizacja na Camino de Santiago
(
Mróz F.
,
Matuszczak J.
), p. 15-22
article:
Funkcjonowanie w rodzinie nieletnich z ośrodków kuratorskich
(
Huczuk-Kapluk S.
,
Pytka A.
), p. 23-34
article:
Functioning in a family of minors from probation centers
(
Huczuk-Kapluk S.
,
Pytka A.
), p. 23-34
article:
Sense of coherence and styles of coping with stress in youth brought up in educational care facilities and in family homes
(
Kleszczewska-Albińska A.
,
Jaroń D.
), p. 35-53
article:
Poczucie koherencji i style radzenia sobie ze stresem u młodzieży wychowywanej w placówkach opiekuńczo-wychowawczych i w domach rodzinnych
(
Kleszczewska-Albińska A.
,
Jaroń D.
), p. 35-53
article:
Zainteresowania młodzieży nieprzystosowanej społecznie
(
Moleda J.
), p. 54-65
article:
Interests of socially maladjusted youth
(
Moleda J.
), p. 54-65
article:
Family structure vs. risky behaviour and self-efficiency feeling of youth in the period of late adolescence
(
Piotrów E.
,
Gumowska I.
,
Koprowicz A.
), p. 66-80
article:
Struktura rodziny a zachowania ryzykowne oraz poczucie własnej skuteczności młodzieży w okresie późnej adolescencji
(
Piotrów E.
,
Gumowska I.
,
Koprowicz A.
), p. 66-80
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.