Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Volume details
Link to site
Copy
Article title
34(5)
Journal
Praca Socjalna
Publisher
Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej. Wydawnictwo APS
Year
2019
Identifiers
Volume contents
34(5)
article:
Spis treści
, p. 3-3
article:
Contents
, p. 4-4
article:
Infantylizacja osób starszych nie tylko w sferze języka – raport z badań
(
Szostakowska K.
), p. 7-21
article:
Infantilization of the elderly not only in the language sphere – research report
(
Szostakowska K.
), p. 7-21
article:
Multiple victimisation in the opinion of hospitalized seniors with disabilities – preliminary evaluation of the phenomenon
(
Chimicz D.
), p. 22-44
article:
Multiwiktymizacja w opinii seniorów z niepełnosprawnością – wstępna ocena zjawiska
(
Chimicz D.
), p. 22-44
article:
Sense of meaning in life of the elderly people
(
Kreczko M.
), p. 45-59
article:
Poczucie sensu życia osób starszych
(
Kreczko M.
), p. 45-59
article:
Social work for the elderly. Case work method in support of elderly patients with oncological diseases
(
Pawlas-Czyż S.
), p. 61-83
article:
Praca socjalna na rzecz osób starszych. Metoda case work we wsparciu seniorów chorujących onkologicznie
(
Pawlas-Czyż S.
), p. 61-83
article:
Aging and old age in the aspect of social policy
(
Górecki M.
), p. 85-102
article:
Starzenie się i starość w aspekcie polityki społecznej
(
Górecki M.
), p. 85-102
article:
Współczesna polska polityka senioralna: deklaracje i działania
(
Zych A. A.
), p. 103-125
article:
Senior policy in contemporary Poland: declarations and actions
(
Zych A. A.
), p. 103-125
article:
The rights of elderly people and the social exclusion
(
Łuszczyńska M.
), p. 127-153
article:
Prawa osób starszych przeciwko ich marginalizacji społecznej
(
Łuszczyńska M.
), p. 127-153
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.