Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Polskie Towarzystwo Pedagogiczne
Journal
Problemy Wczesnej Edukacji
Year
2010
Volume
6
Issue
11(1)
Identifiers
Cover
Volume contents
11(1)
article:
Problematyka zagrożenia rozwoju dziecka w kontekście ubóstwa – propozycja kompleksowego postrzegania z perspektywy pedagogiki społecznej
(
Marynowicz-Hetka E.
), p. 9-19
article:
From child poverty to the profiles of child poverty: A pathway to be explored
(
Diogo F.
), p. 20-31
article:
A framework of quality requirements to reflect on the implementation of the Convention on the Rights of the Child
(
Verhellen E.
), p. 32-53
article:
Wszystkie dzieci są nasze? – bieda wśród dzieci
(
Warzywoda-Kruszyńska W.
), p. 54-62
article:
The rights of Poland’s children: Mitigating poverty, inequality, and social exclusion
(
Gran B. K.
), p. 63-78
article:
Pedagogiczne implikacje teorii cierpienia
(
Kostyło P.
), p. 79-91
article:
Teaching against the grain of standardization: Developing marginalized students’ voices to promote ownership, motivation, challenge and success
(
Thornton H. J.
), p. 92-99
article:
Bieda dzieci
(
Królikowska J.
), p. 100-106
article:
A “Pedagogy of Border-Crossing”: An alternative to poverty and school exclusion
(
Vasconcelos T.
), p. 107-114
article:
Obraz szkoły w percepcji dzieci bez dzieciństwa
(
Sokołowska J.
), p. 115-126
article:
Problem ubóstwa dzieci mieszkających na wsi – relacja z badań
(
Czerniachowska R.
,
Kubicka H.
), p. 127-134
article:
Do schools have anything in common with a Gambian baobab tree?
(
Horton A.
), p. 135-139
article:
Problemy życia na wsi w oczach dzieci
(
Łotys M.
), p. 140-150
article:
Oblicza konsumpcjonizmu w kontekście ubóstwa: rola wykluczenia społecznego i pytania o dobrostan psychiczny
(
Brycz H.
), p. 151-163
article:
Kompetentne rodzicielstwo i bezpieczna więź rodzic – dziecko. Jak przerwać „koło psychologicznej biedy”?
(
Lewandowska-Walter A.
), p. 164-173
article:
Dziecko w kręgu nędzy – perspektywa Korczakowska
(
Bińczycka J.
), p. 174-181
article:
Dole i niedole dziecka wiejskiego na terenie ziem polskich w II połowie XIX i w początkach wieku XX w świetle literatury pamiętnikarskiej
(
Nawrot-Borowska M.
), p. 182-196
article:
Sytuacja egzystencjalna dziecka chłopskiego w II Rzeczypospolitej w świetle źródeł pamiętnikarskich
(
Juchcińska-Giłka K.
), p. 197-206
article:
O związkach biedy, baśni i świata dziecka
(
Szewczyk-Kowalczyk J.
), p. 207-215
article:
Biedne dzieci. Analiza obrazów nędzy utrwalonych w malarstwie i fotografii
(
Karczmarzyk M.
), p. 216-220
article:
Dziecięce koncepcje dotyczące biedy – migawka z badań
(
Komorowska-Zielony A.
), p. 221-225
article:
Oswajanie uczniów z problemem biedy i uwrażliwianie na nią
(
Wiśniewska-Kin M.
), p. 226-230
article:
Czym jest dobro dziecka i kto jest za nie odpowiedzialny? Recenzja książki Kamili Kamińskiej: Dobro dziecka w dyskursie państwo – rodzina, inaczej o przemocy domowej. Kraków 2009, Oficyna Wydawnicza „Impuls”.
(
Wasilewska A.
), p. 231-233
article:
„Dzieci ulicy” czy „pedagogika ulicy”? Recenzja książki Anny Kurzei: Dzieci ulicy – profilaktyka zagrożeń. Wyd. 2, Kraków 2010, Oficyna Wydawnicza „Impuls”
(
Kowalczuk P.
), p. 234-236
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.