Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Volume details
Link to site
Copy
Article title
60(1 (452))
Journal
Przegląd Humanistyczny
Publisher
Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego
Year
2016
Identifiers
Volume contents
60(1 (452))
article:
Spis treści/Contents
, p. 7-10
article:
Między reprezentacją a symulakrum, czyli o newsach w różnych mediach, miejscach i czasie – wprowadzenie
(
Szczęsna E.
), p. 11-14
article:
Antropologia newsów
(
Hendrykowski M.
), p. 15-26
article:
News filmowy w kulturze przełomu XIX i XX stulecia
(
Hendrykowska M.
), p. 27-37
article:
Wiadomości z przesłaniem. The March of Time jako nowy typ amerykańskiej kroniki filmowej lat 30.
(
Jazdon M.
), p. 39-51
article:
Epistolarny news zesłańczy (krąg Onufrego Pietraszkiewicza i Adolfa Januszkiewicza, Syberia Zachodnia)
(
Fiećko J.
), p. 53-65
article:
Kulturowe konteksty funkcjonowania newsów
(
Hajduk-Nijakowska J.
), p. 67-76
article:
Językowe i kulturowe uwarunkowania newsa
(
Miławska M.
,
Fliciński P.
), p. 77-86
article:
News jako mem (na przykładzie fanpage’u Sztuczne Fiołki)
(
Otto W.
), p. 87-100
article:
W stronę rozrywki. Przemiany polskich serwisów informacyjnych
(
Mąka-Malatyńska K.
), p. 101-113
article:
Personalistyczny podmiot literacki
(
Radomirova A.
), p. 115-130
article:
„Piekło” XX wieku – translacje wizualne poematu Dantego w ujęciu Roberta Rauschenberga
(
Wakuła K.
), p. 131-146
article:
Jak zdefiniować mit literacki, czyli o (rozwiązanym) problemie francuskich literaturoznawców
(
Klik M.
), p. 147-157
article:
Brzozowski – nasz współczesny? Dyskusja o książce Andrzeja Mencwela Stanisław Brzozowski. Postawa krytyczna. Wiek XX
, p. 159-185
article:
Projekty krytyki, ciała podmiotów, przestrzenie wierszy
(
Bandura M.
), p. 187-192
article:
Kołysanka czy emergencja?
(
Kulesza D.
), p. 192-195
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.