Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Volume details
Link to site
Copy
Article title
62(3 (245))
Journal
Kwartalnik Pedagogiczny
Publisher
Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego
Year
2017
Identifiers
Volume contents
62(3 (245))
article:
Spis treści / Contents
, p. 5-8
article:
Z dziejów Uniwersytetu Warszawskiego
(
Kamińska J.
), p. 9-14
article:
Między Krzemieńcem a Warszawą. Związki Liceum Wołyńskiego Uniwersytetem Warszawskim 1816–1831
(
Buczek K.
), p. 15-28
article:
Nauczyciele szkół średnich męskich rządowych po 1833 r. – byli pracownicy Uniwersytetu Warszawskiego
(
Massalski A.
), p. 29-55
article:
Wychowankowie Uniwersytetu Warszawskiego uczący w szkołach średnich Królestwa Polskiego po reformie Aleksandra Wielopolskiego
(
Kula E.
), p. 56-74
article:
Zamknięcie Szkoły Głównej a rozwój samokształcenia na ziemiach polskich. Wybrane problemy
(
Poniatowska I.
), p. 75-85
article:
„Studium wolne” a zagadnienie kształcenia nauczycieli szkół średnich na Uniwersytecie Warszawskim w okresie II Rzeczypospolitej
(
Bartnicka K.
), p. 86-111
article:
Powszechne Wykłady Uniwersyteckie jako forma pracy Uniwersytetu Warszawskiego na rzecz oświaty dorosłych w okresie II Rzeczypospolitej – zarys problematyki
(
Rzepka M.
), p. 112-130
article:
Aktywność społeczna studentów Uniwersytetu Warszawskiego w okresie dwudziestolecia międzywojennego – zarys problematyki i możliwości badawcze
(
Kamińska J.
), p. 131-147
article:
Tajna działalność Wydziału Lekarskiego Uniwersytetu Warszawskiego w latach 1939–1945
(
Szantiło E.
), p. 148-161
article:
Filia Uniwersytetu Warszawskiego w Białymstoku w procesie usamodzielniania się uczelni
(
Dąbrowska J. E.
), p. 162-174
article:
Jo Boaler, "Mathematical Mindsets, Unleashing Students’ Potential Through Creative Math, Inspiring Messages and Innovative Teaching" (Matematyczne sposoby myślenia, uwalnianie uczniowskiego potencjału poprzez kreatywną matematykę, inspirujące przesłania i innowacyjne nauczanie)
(
Jastrzębowska K.
), p. 175-180
article:
Anna Wiłkomirska, Adam Fijałkowski, "Jaki Patriotyzm?"
(
Wołoszyn E.
), p. 180-186
article:
Athenae Gedanenses Ephraima Praetoriusa, oprac. Mariusz Brodnicki
(
Zagrodzka A.
), p. 186-190
article:
Wiesława Limont, Uczeń zdolny. Jak go rozpoznać i jak z nim pracować
(
Chilmon-Procyk A.
), p. 191-194
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.