Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Volume details
Link to site
Copy
Article title
47(1)
Journal
Człowiek - Niepełnosprawność - Społeczeństwo
Publisher
Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej. Wydawnictwo APS
Year
2020
Identifiers
Volume contents
47(1)
article:
Is full inclusion always the answer?
(
Wilcox G.
,
Wilcox G.
), p. 5-15
article:
Equal access to education for students with disabilities in Russia: concept, problems, and a variety of solutions
(
Ilina S.
,
Zarin A.
,
Kantor V.
), p. 17-24
article:
Możliwości zastosowania tutoringu rówieśniczego w edukacji inkluzyjnej uczniów z niepełnosprawnością
(
Twardowski A.
), p. 25-36
article:
Potential application of peer tutoring in the inclusive education of students with disability
(
Twardowski A.
), p. 25-36
article:
The pattern of law principles’ comprehension by persons with mild intellectual disability
(
Kaliszewska K.
,
Żółkowska T.
), p. 37-69
article:
Rozumienie prawa przez osoby z lekką niepełnosprawnością intelektualną
(
Kaliszewska K.
,
Żółkowska T.
), p. 37-69
article:
Niepełnosprawność czy bariera językowa? Postawy słyszących rodziców dzieci niesłyszących wobec głuchoty
(
Makowiecka K.
), p. 71-96
article:
Disability or language barrier? Attitudes towards deafness among hearing parents of children with hearing impairment
(
Makowiecka K.
), p. 71-96
article:
Przegląd programów profilaktycznowychowawczych w zakresie zdrowego odżywiania się i aktywności fizycznej w szkołach podstawowych na terenie miasta Bytomia (w kontekście zapobiegania chorobom nowotworowym)
(
Borzucka-Sitkiewicz K.
,
Leksy K.
), p. 97-108
article:
Review of preventive and educational programs referring to healthy eating and physical activity implemented in primary schools in the city of Bytom (in the context of cancer prevention)
(
Borzucka-Sitkiewicz K.
,
Leksy K.
), p. 97-108
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.